Przesunięty przez: xemup 2012-02-18, 19:27 |
Rura wlewu paliwa FL |
Autor |
Wiadomość |
grzegorz1413
Wiek: 31 Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 2 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 2011-06-25, 17:27 Rura wlewu paliwa FL
|
|
|
Witam!
Mam problem dotyczący rury wlewu paliwa (metalowej).
Muszę wymienić rurę w moim 126p (FL 1986r) na nową. A ponieważ ciężko dostać rurę z FL zastanawiam się nad rurą z eleganta. I tu mam kłopot: czy rura z eleganta będzie pasować do fl, a jeżeli tak to czy pasowałby do niej korek z FL? ewentualnie mogę kupić korek z eleganta i wymienić w nim bębenek na ten ze starego korka, albo powiedzmy kupić komplet 4 bębenków elegantowskich razem z korkiem i wymienić bębenki w drzwiach i klapie.
Proszę o pomoc ! |
|
|
|
|
dawcio650e
Wiek: 28 Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 926 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 2011-06-25, 19:09
|
|
|
Rura z el pasuje ,ale korek do niej z fl nie .Kup sam korek z el i rurę z el z kluczykiem i nie kombinuj ,albo rurę z fl (na szrocie za grosze dorwiesz ) . |
_________________ 126p 1983r. Granat |
|
|
|
|
grzegorz1413
Wiek: 31 Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 2 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 2011-06-26, 12:18
|
|
|
Witam!
A co sądzicie o rurze el z korkiem zakręcanym (bez kluczyka)? |
|
|
|
|
dawcio650e
Wiek: 28 Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 926 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 2011-06-26, 12:40
|
|
|
No to twój wybór . |
_________________ 126p 1983r. Granat |
|
|
|
|
HarrySWP
O!
Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2010 Posty: 926 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-06-26, 12:42
|
|
|
dawcio650e napisał/a: | Nie kumam | chodzi mu chyba o te najtansze korki co mozna kupic ktore nie mialy kluczyka, po prostu wpychales zeby zatkac dziure, no chyba, ze dla wagi nie ma w elegantach kluczyka w korku.. nie znam sie na el |
_________________ Auto, podobnie jak kobieta, jest wizytówką prawdziwego mężczyzny, dlatego dbaj o nie najlepiej jak potrafisz... |
|
|
|
|
Piotrek1990
Fiat 126p Town '98
Wiek: 33 Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 1520 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2011-06-26, 13:40
|
|
|
było dużo elegantów z korkiem bez kluczyka, nawet hapi endy można było benzyne zakosić |
_________________ Budowa silników (weryfikacja części, pomiary, toczenie, szlifowanie, honowanie, obróbka)
Obróbka CNC + wyważenie koła zamachowego
Modyfikacje głowic, tłoków, rozrządu - odelżanie elementów
Rozwierty fabrycznych cylindrów na pojemność 700 cm na nowych tulejach- do sportu
Obróbka skrawaniem CNC
Regeneracja głowic (planowanie, wymiana prowadnic, szlifowanie gniazd, frezowanie gniazd, szlif zaworów, docieranie, obróbka)
|
|
|
|
|
Mateusz23maw
Ziomy rezerwy
Wiek: 32 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 3102 Skąd: Zamość [LZ 10846]
|
Wysłany: 2011-06-26, 14:00
|
|
|
Ta zakosić... weź znajdź szlauf zeby spuścić paliwo z baku |
_________________
|
|
|
|
|
Piotrek1990
Fiat 126p Town '98
Wiek: 33 Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 1520 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2011-06-26, 14:10
|
|
|
trzeba wozić taki ze sobą, może by się przydał akurat |
_________________ Budowa silników (weryfikacja części, pomiary, toczenie, szlifowanie, honowanie, obróbka)
Obróbka CNC + wyważenie koła zamachowego
Modyfikacje głowic, tłoków, rozrządu - odelżanie elementów
Rozwierty fabrycznych cylindrów na pojemność 700 cm na nowych tulejach- do sportu
Obróbka skrawaniem CNC
Regeneracja głowic (planowanie, wymiana prowadnic, szlifowanie gniazd, frezowanie gniazd, szlif zaworów, docieranie, obróbka)
|
|
|
|
|
KlasycznyWojtek
ziomy rezerwy
Wiek: 34 Dołączył: 24 Paź 2010 Posty: 807 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2011-06-27, 22:19
|
|
|
Piotrek1990 napisał/a: | było dużo elegantów z korkiem bez kluczyka, nawet hapi endy można było benzyne zakosić |
spróbuj w swoim i powiedz jak było... |
_________________
|
|
|
|
|
|