.::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

Swap - silnik 1.0 uno Gaźnik

Gibon - 2010-02-13, 20:16
Temat postu: silnik 1.0 uno Gaźnik
wie ktoś może czy da sie taki silnik włożyć do malca??
Quick07 - 2010-02-13, 22:23

http://www.youtube.com/watch?v=O7c5h3cbxS4
http://www.youtube.com/watch?v=g8WnkKN0jfg

Jak widać da się.

- Wolf! - - 2010-02-13, 22:25

da... kumpel jak jeszcze dawniej miał maluszka, to miał taki silnik u siebie (teraz już dokładnie nie pamiętam czy to był 1.1 czy 1.0)...


Gibon - 2010-02-14, 14:51

bo mi sie właśnie wydawało ze sie aparat nie zmieści bo on jest właśnie od strony sprzęgła
crazy655 - 2011-01-25, 22:06

Odświeżam temat.

Chce takowy silnik zamontować w swoim maluchu i teraz kilka pytań:

- Od czego zamontować chłodnicę, i którędy puścić przewody do niej (chłodnica wiadomo będzie zamiast koła zapasowego)

- Jak wygląda sprawa sprzęgła. Docisk podejrzewam że zostawiam od uno, a tarcza sprzęgła od malucha?

- Flanszę, mocowanie silnika, poduszki to wszystko kupuje stąd http://www.budowaswapow.c...sklep/swap/swap
Rozumiem że kupuje flanszę i bez problemu skręcam skrzynie z silnikiem, nie muszę nic rzeźbić? Bo tam pisze że flansza niewycentrowana i bez gwintów Tam na samym dole jest jakaś tulejka do czego i gdzie ją się daje?

- Od czego daje rozrusznik od malucha czy od uniacza?

- Jak wygląda sprawa elektryki, czujniki ciśnienia ładowania, nie będzie z tym problemu, i jak wygląda sprawa z zapłonem ;)

frank - 2011-01-25, 22:09

crazy655 napisał/a:
- Od czego zamontować chłodnicę, i którędy puścić przewody do niej (chłodnica wiadomo będzie zamiast koła zapasowego)
polonez truck, przewody miedziane i w tunelu, ew. alupex.
crazy655 - 2011-01-25, 22:18

Miedziane? A skąd takie dorwać?
kaszlak_maniak - 2011-01-25, 22:20

Choćby w marketach typu castorama.
frank - 2011-01-25, 22:20

Ty no, proszę. Rurki miedziane? Z Obi? Castoramy? Praktikera? Leroy Merlin?
crazy655 - 2011-01-25, 22:23

Ok. Teraz pytanie, jakiej średnicy te rurki zastosować, i którędy je puścić ;) Bo w tunelu się chyba nie zmieszczą, a obok niego też z miejscem jakoś bogato nie jest. A chłodnica od CC by nie spasowała?
kapsel - 2011-01-25, 22:25

przewody zdecydowanie alupex
frank - 2011-01-25, 22:27

Ja tam swapa nie miałem i mieć nie będę, ale z tego co widziałem to albo rzeźba i jakoś jednak w tunelu, albo przy tunelu na podłodze.
kapsel - 2011-01-25, 22:29

ja też mówię jedynie na podstawie wiedzy wyczytanej bądź zobaczonej.
chłodnica z CC będzie za mała, będzie Ci się grzał, najlepiej z trucka i 2 wentylatory (nie wiem czy w serii są 2?), rury wszyscy puszczają albo tunelem (ale podobno dużo kombinowania), albo przy tunelu na podłodze pasażera

frank - 2011-01-25, 22:33

z Sigiem kiedyś gadałem to mówił ze rozkminiał i chłodnica z Ibizy 1.2 system porsche ( :lol: ) ma identyczne wymiary i jeszcze lepsze parametry ;)
crazy655 - 2011-01-25, 22:36

Ok a te przewody alu też dostane w castoramie? ;) I jaka średnica tych rurek?

P.S. Kapsel, czy my się przypadkiem nie znamy sprzed lat, z forum o motorowerach? :E

EDIT:

http://allegro.pl/chlodni...1412959022.html O taką chłodnice chodzi? :D

kapsel - 2011-01-25, 22:39

hmm, chyba tak, bo nick też skądś kojarzę.

to były czasy, romety.pl :luj:

crazy655 - 2011-01-25, 22:52

No ba, sprzedałeś ta motorynę? :D

Dobra nie róbmy OT :D

Czekam na resztę odpowiedzi :P


sprzedałem, bo nie miałem kasy na remont malucha, dzięki niej maluch dostał 2 życie, aczkolwiek nadal mi jej strasznie szkoda :roll: eot. / k.

kaszlak_maniak - 2011-01-25, 22:56

kapsel napisał/a:
chłodnica z CC będzie za mała


Wszystkie CC miały taką samą chłodnicę? Bo jak nie ta od 700 rzecz jasna odpada, ale sportingi chyba nie miały takich małych chłodnic nie?

frank - 2011-01-25, 22:59

Sportingi miały inne chłodnice.

Tak, to niby ta od seata, ale nie wiem czy ktoś ją wkładał do swapa ;) Ogarnij tą z trucka.


A te przewody powinieneś dostać - alupex, rurki z plastiku czy tam pcv, a w środku aluminium.

krystian750 - 2011-11-30, 15:12

http://www.fotosik.pl/pok...fb705ed5e9.html

ja mam węże puszczone pod autem.. silnik to 1.0 z uno, chłodnica org z 1.0 (aku pozostaje na swoim miejscu)

http://www.eskadra126p.ug...er=asc&start=30

KlasycznyWojtek - 2011-11-30, 17:18

Co mu się stało w podłogę? :shock:
kapsel - 2011-11-30, 17:29

no właśnie? :o widzę, że nie tylko mnie zagięło :shock:
Alex - 2011-11-30, 17:36

zastosowano podłogę ultraleggera z blachy 0,1 z metalzbytu. Profi tuning.
FreddieM - 2011-11-30, 18:22

O Boże to ten co był w drutach!
frank - 2011-12-03, 19:13

SYBCIO?
Tomash85 - 2011-12-03, 19:29

Podłoga pozostawiona bez żadnych wzmocnień...Fajnie.
frank - 2011-12-03, 19:32

jedyny możliwy komentarz
KlasycznyWojtek - 2011-12-03, 23:30

:lol2:
krystian750 - 2012-03-11, 11:18

http://www.youtube.com/watch?v=dCAdjivVdKs
KlasycznyWojtek - 2012-03-12, 16:05

Przyszpachlowałeś wzmocnienia podłogi w odpowiednie miejsce?
ckkielce - 2012-03-12, 16:52

krystian750, co to za butelka tam w srodku? :D
krystian750 - 2012-03-12, 21:26

KlasycznyWojtek napisał/a:
Przyszpachlowałeś wzmocnienia podłogi w odpowiednie miejsce?


przyspawałem

to nie szpachla tylko pasta uszczelniająca

krystian750 - 2012-03-12, 21:26

ckkielce napisał/a:
krystian750, co to za butelka tam w srodku? :D


mój bak :D :D

Marcellli - 2016-10-07, 21:17

Witam, jestem świerzak na forum ;)
Mechanika nie jest mi obca, ale czasami lepiej poradzić się bardziej doświadczonych :) Widzę że nikt do tego tematu dawno nie zaglądał.
Piszę tutaj ponieważ mam kilka pytań co do swapa 1.0 gaźnikowego a nie chcę zakładać nowego tematu.
Chodzi mi głównie o podłączenie elektryki dokładniej wtyczki od modułu aparatu zapłonowego i wtyczki od cewki zapłonowej. Z elektryki ogólnie nie jestem za mocny, dlatego chciałbym się dowiedzieć gdzie trzeba popodłączać te przewody od tych dwóch rzeczy.
Pozdrawiam.

Marcellli - 2016-10-08, 21:36

Nikt tu już nie zagląda?? :/

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group