|
.::Rezerwa 126p::. BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI |
|
Swap - silnik 1.0 uno Gaźnik
Gibon - 2010-02-13, 20:16 Temat postu: silnik 1.0 uno Gaźnik wie ktoś może czy da sie taki silnik włożyć do malca??
Quick07 - 2010-02-13, 22:23
http://www.youtube.com/watch?v=O7c5h3cbxS4
http://www.youtube.com/watch?v=g8WnkKN0jfg
Jak widać da się.
- Wolf! - - 2010-02-13, 22:25
da... kumpel jak jeszcze dawniej miał maluszka, to miał taki silnik u siebie (teraz już dokładnie nie pamiętam czy to był 1.1 czy 1.0)...
Gibon - 2010-02-14, 14:51
bo mi sie właśnie wydawało ze sie aparat nie zmieści bo on jest właśnie od strony sprzęgła
crazy655 - 2011-01-25, 22:06
Odświeżam temat.
Chce takowy silnik zamontować w swoim maluchu i teraz kilka pytań:
- Od czego zamontować chłodnicę, i którędy puścić przewody do niej (chłodnica wiadomo będzie zamiast koła zapasowego)
- Jak wygląda sprawa sprzęgła. Docisk podejrzewam że zostawiam od uno, a tarcza sprzęgła od malucha?
- Flanszę, mocowanie silnika, poduszki to wszystko kupuje stąd http://www.budowaswapow.c...sklep/swap/swap
Rozumiem że kupuje flanszę i bez problemu skręcam skrzynie z silnikiem, nie muszę nic rzeźbić? Bo tam pisze że flansza niewycentrowana i bez gwintów Tam na samym dole jest jakaś tulejka do czego i gdzie ją się daje?
- Od czego daje rozrusznik od malucha czy od uniacza?
- Jak wygląda sprawa elektryki, czujniki ciśnienia ładowania, nie będzie z tym problemu, i jak wygląda sprawa z zapłonem
frank - 2011-01-25, 22:09
crazy655 napisał/a: | - Od czego zamontować chłodnicę, i którędy puścić przewody do niej (chłodnica wiadomo będzie zamiast koła zapasowego) | polonez truck, przewody miedziane i w tunelu, ew. alupex.
crazy655 - 2011-01-25, 22:18
Miedziane? A skąd takie dorwać?
kaszlak_maniak - 2011-01-25, 22:20
Choćby w marketach typu castorama.
frank - 2011-01-25, 22:20
Ty no, proszę. Rurki miedziane? Z Obi? Castoramy? Praktikera? Leroy Merlin?
crazy655 - 2011-01-25, 22:23
Ok. Teraz pytanie, jakiej średnicy te rurki zastosować, i którędy je puścić Bo w tunelu się chyba nie zmieszczą, a obok niego też z miejscem jakoś bogato nie jest. A chłodnica od CC by nie spasowała?
kapsel - 2011-01-25, 22:25
przewody zdecydowanie alupex
frank - 2011-01-25, 22:27
Ja tam swapa nie miałem i mieć nie będę, ale z tego co widziałem to albo rzeźba i jakoś jednak w tunelu, albo przy tunelu na podłodze.
kapsel - 2011-01-25, 22:29
ja też mówię jedynie na podstawie wiedzy wyczytanej bądź zobaczonej.
chłodnica z CC będzie za mała, będzie Ci się grzał, najlepiej z trucka i 2 wentylatory (nie wiem czy w serii są 2?), rury wszyscy puszczają albo tunelem (ale podobno dużo kombinowania), albo przy tunelu na podłodze pasażera
frank - 2011-01-25, 22:33
z Sigiem kiedyś gadałem to mówił ze rozkminiał i chłodnica z Ibizy 1.2 system porsche ( ) ma identyczne wymiary i jeszcze lepsze parametry
crazy655 - 2011-01-25, 22:36
Ok a te przewody alu też dostane w castoramie? I jaka średnica tych rurek?
P.S. Kapsel, czy my się przypadkiem nie znamy sprzed lat, z forum o motorowerach?
EDIT:
http://allegro.pl/chlodni...1412959022.html O taką chłodnice chodzi?
kapsel - 2011-01-25, 22:39
hmm, chyba tak, bo nick też skądś kojarzę.
to były czasy, romety.pl
crazy655 - 2011-01-25, 22:52
No ba, sprzedałeś ta motorynę?
Dobra nie róbmy OT
Czekam na resztę odpowiedzi
sprzedałem, bo nie miałem kasy na remont malucha, dzięki niej maluch dostał 2 życie, aczkolwiek nadal mi jej strasznie szkoda eot. / k.
kaszlak_maniak - 2011-01-25, 22:56
kapsel napisał/a: | chłodnica z CC będzie za mała |
Wszystkie CC miały taką samą chłodnicę? Bo jak nie ta od 700 rzecz jasna odpada, ale sportingi chyba nie miały takich małych chłodnic nie?
frank - 2011-01-25, 22:59
Sportingi miały inne chłodnice.
Tak, to niby ta od seata, ale nie wiem czy ktoś ją wkładał do swapa Ogarnij tą z trucka.
A te przewody powinieneś dostać - alupex, rurki z plastiku czy tam pcv, a w środku aluminium.
krystian750 - 2011-11-30, 15:12
http://www.fotosik.pl/pok...fb705ed5e9.html
ja mam węże puszczone pod autem.. silnik to 1.0 z uno, chłodnica org z 1.0 (aku pozostaje na swoim miejscu)
http://www.eskadra126p.ug...er=asc&start=30
KlasycznyWojtek - 2011-11-30, 17:18
Co mu się stało w podłogę?
kapsel - 2011-11-30, 17:29
no właśnie? widzę, że nie tylko mnie zagięło
Alex - 2011-11-30, 17:36
zastosowano podłogę ultraleggera z blachy 0,1 z metalzbytu. Profi tuning.
FreddieM - 2011-11-30, 18:22
O Boże to ten co był w drutach!
frank - 2011-12-03, 19:13
SYBCIO?
Tomash85 - 2011-12-03, 19:29
Podłoga pozostawiona bez żadnych wzmocnień...Fajnie.
frank - 2011-12-03, 19:32
jedyny możliwy komentarz
KlasycznyWojtek - 2011-12-03, 23:30
krystian750 - 2012-03-11, 11:18
http://www.youtube.com/watch?v=dCAdjivVdKs
KlasycznyWojtek - 2012-03-12, 16:05
Przyszpachlowałeś wzmocnienia podłogi w odpowiednie miejsce?
ckkielce - 2012-03-12, 16:52
krystian750, co to za butelka tam w srodku?
krystian750 - 2012-03-12, 21:26
KlasycznyWojtek napisał/a: | Przyszpachlowałeś wzmocnienia podłogi w odpowiednie miejsce? |
przyspawałem
to nie szpachla tylko pasta uszczelniająca
krystian750 - 2012-03-12, 21:26
ckkielce napisał/a: | krystian750, co to za butelka tam w srodku? |
mój bak :D
Marcellli - 2016-10-07, 21:17
Witam, jestem świerzak na forum
Mechanika nie jest mi obca, ale czasami lepiej poradzić się bardziej doświadczonych Widzę że nikt do tego tematu dawno nie zaglądał.
Piszę tutaj ponieważ mam kilka pytań co do swapa 1.0 gaźnikowego a nie chcę zakładać nowego tematu.
Chodzi mi głównie o podłączenie elektryki dokładniej wtyczki od modułu aparatu zapłonowego i wtyczki od cewki zapłonowej. Z elektryki ogólnie nie jestem za mocny, dlatego chciałbym się dowiedzieć gdzie trzeba popodłączać te przewody od tych dwóch rzeczy.
Pozdrawiam.
Marcellli - 2016-10-08, 21:36
Nikt tu już nie zagląda??
|
|