|
.::Rezerwa 126p::. BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI |
 |
Układ paliwowy - Regeneracja gaźnika FL + poprawa?
Daniel22 - 2024-07-23, 13:44 Temat postu: Regeneracja gaźnika FL + poprawa? Siema, z kumplem pomogłem mu wykopać wrośniętego FL-a, stojącego z 10 lat w krzokach. Mieszkamy 300km od siebie, on tymczasem szuka warsztatu, który zregeneruje gaźnik (lub osoby). Możecie coś polecić? Ewentualnie, czy warto założyć inny gaźnik do 126p FL z zapłonem nanopleksa, np. z eleganta, czy fabryka po regeneracji będzie miała więcej sensu?
bsw - 2024-07-25, 09:12
A czymś się różnił gaźnik eleganta od FL'a? Bo w STD nie ma elektrodyszy ale sadziłem że w EL i FL są takie same...
norek - 2024-07-25, 16:13
Cięgno sterowania przepustnicą w elegancie było zmienione na kulkowe , kiedyś był drut zabezpieczony blaszką .
michals - 2024-08-11, 10:29
Nie powinno być różnicy FL/EL dopiero w ELX doszedł styk do modułu cut_off. W teorii gaźniki FOS-a powinny być trwalsze bo mają ośkę 8mm.
Trafiają się jeszcze gaźniki zdjęte z jeżdżącego auta, albo po regeneracji. Tylko że trzeba szukać firmy która sprzedaje takie od lat.
Daniel22 - 2024-09-05, 12:59
Które gaźniki mają ośkę 8mm? Starsze, czyli od EL?
Przy nanopleksie w FL-u da się wykorzystać cut-offa w gaźniku z EL?
Mogę mu polecić ten model? https://www.olx.pl/d/ofer...D5-IDQxJn3.html
michals - 2024-09-05, 21:17
Gaźnik EL ma ośkę 8mm. Moduł cut-off wymaga elektrozaworu i stycznika przy przepustnicy. Jeśli to założysz będzie działać. Ten gaźnik z olx nie otwiera się.
Daniel22 - 2024-09-06, 21:27
U mnie otwiera się normalnie. Może wrzucę zdjęcie z ogłoszenia, model 28S1A-1 typ 300. Jak widać, stycznik jest:
Myślałem, że to ma bardziej skomplikowaną konstrukcję niż elektrozawór i stycznik przy przepustnicy, zrobi się w takim razie
|
|