Rezerwa 126p - Forum miłośników Malucha
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

Nasze dupowozy - Cinquecento Sporting Abarth by Piter7391

Piter7391 - 2019-07-29, 22:08
Temat postu: Cinquecento Sporting Abarth by Piter7391
Cześć oto mój najświeższy nabytek sprzed 2 tygodni który będzie mi woził tyłek w sezonie letnim na zmianę z pomarańczową strzałą 126p :D

Ogólnie auto jest w fajnym stanie, głównie wizualnie do poprawy, za to mechanicznie jest w bardzo dobrym stanie, zaraz po zakupie zrobiłem nim 40km po Krakowie by potem walnąć trasę 210km bez żadnego postoju, miejscami zamykając licznik co zrobiło na mnie duże wrażenie.

Cienias został wyprodukowany w Polsce w 1996 roku skąd wyjechał do Niemiec gdzie w salonie został dokupiony i domontowany do niego pakiet Abarth a po 20-tu latach auto wróciło z powrotem do Polski i w tym momencie jestem jego 2 gim właścicielem w PL. Posiadam do niego ciekawy zbiór dokumentów, wraz z książką serwisową, pakietem gwarancyjnym oraz TUV-ami m.in. na sprężyny Eibacha i body kit.



Z wyposażenia oraz dodatków które do niego wpadły przez te lata posiada:
- Elektryczne szyby,
- Centralny zamek,
- posiadał kierownicę z Air Bag-iem,
- Fotele kubełkowe,
- kierownicę Raid HP,
- Sportową wkładkę filtra powietrza,
- Kolektor 4-2-1 ,
- kaseciak Alpina z wyjściem pod zmieniarkę,
- Pakiet Abarth w którego skład wchodzi body kit, alufelgi 13 cali Speedline, sprężyny Eibach Pro Kit

Zaraz po powrocie do domu w cienkim został wymieniony olej wraz filtrem oraz filtrem paliwa, płyn chłodniczy, do tego czyszczenie filtra powietrza oraz czyszczenie i regulacja przerwy na świecach potem dostał polerkę lakieru z woskowaniem.
Z dodatkowych rzeczy przepolerowałem co nieco pokrywę zaworów oraz usprawniłem dolot zimnego powietrza do silnika, brakowało w nim dłuższej rury którą dobrałem od innego auta oraz wyrzuciłem taką dziwną puszkę która według mnie powodowała niepotrzebne zakłócenia strumienia powietrza w dolocie do filtra, całość umiejscowiłem w zderzaku w okolicy rejestracji, tak by podczas jazdy wpadało więcej powietrza do silnika.



W planach mam ogarnięcie blacharki i lakieru, z mechaniki, zmiana amorków na sportowe lub lepszej jakości by fajnie współpracowały ze sprężynami eibach-a, dołożenie rozpórek być może rollbar-u, jakieś inne dobre koło i może swap na 1.2 Mpi lub remont z lekkim tuningiem obecnego serducha.

A tu kilka fot mojego bolida ;)










CZESIO1958 - 2019-07-29, 22:14

Zawsze to Fiat made in Poland 😈
Szerokości i powodzenia.

Piter7391 - 2019-07-29, 22:20

Dzięki ;)
buczek21 - 2019-07-29, 22:41

Piter7391,
K**** jak ja szanuje.... 8) 8)
Co pisac.. Jezdził bym jak opentany :lol2:

r3mix - 2019-07-29, 22:44

Fajny. Zawsze chciałem sobie takiego kupić :D
Piter7391 - 2019-07-30, 07:12

r3mix napisał/a:
Fajny. Zawsze chciałem sobie takiego kupić :D

Dzięki, naprawde polecam takiego bolida :D

buczek21 napisał/a:
Piter7391,
K**** jak ja szanuje.... 8) 8)
Co pisac.. Jezdził bym jak opentany :lol2:


Pierwszy raz mam do czynienia z silnikami serii Fire zarąbiścię to jeździ i muszę się pilnować żeby nie stracić prawka :mrgreen:

enter - 2019-07-30, 18:21

Dobry śmietniczek :mrgreen:
Trochę się zdziwiłem jak mnie wyprzedził przy 160 i jeszcze szedł :roll:

Chmielu17 - 2019-07-31, 22:22

Piter7391 napisał/a:
Pierwszy raz mam do czynienia z silnikami serii Fire zarąbiścię to jeździ i muszę się pilnować żeby nie stracić prawka :mrgreen:


Jako posiadacz czerwonego CCS-a potwierdzam. Te 55 koników ładnie pcha tą budę. Tylko pozazdrościć ori pakietu Abartha wyprodukowanego przez firmę Zender.

Mam tylko jedno pytanie, gdzie masz włącznik od halogenów? W pająku? Bo widzę, że masz nowego typu, taki jak w SC. U mnie rocznik 97' i jeszcze mam starego typu.

Piter7391 - 2019-07-31, 22:46

Pająk mam SC bo fabrycznie była to opcja z poduszką powietrzną kierowcy, przełącznik od halogenów mam umiejscowiony w desce przy przełączniku tylnego światła przeciwmgielnego, przełącznik jest ori po włączeniu podświetla się na niebiesko.
Chmielu17 - 2019-07-31, 23:32

Ja w miejscu włącznika halogenów przód, mam umieszczony włącznik ogrzewania tylnej szyby. Widzę u Ciebie na zdjęciu, że masz ten włącznik od szyby wyżej w miejscu włącznika wycieraczki bez spryskiwacza. Czyli masz tylko włącznik spryskiwacza szyby tył od razu z wycieraczką.

Czyli w końcu rozwiązałem sprawę, jak podłączyć halogeny, żeby było jak fabryka przykazała. Kwestia zdobycia tylko włącznika. :E

Piter7391 - 2019-08-01, 09:53

Jak coś mogę Ci zrobić lepsze zdjęcia bo cud że się dopatrzyłeś na tych tego wszystkiego xD
Myślę że ten przełącznik od przeciwmgielnych tył można użyć i ewentualnie delikatnie przerobić żeby świecił tylko w momencie włączenia go.
Podobno te ori włączniki występowały z zestawem halogenów do tego pakietu, a znaleźć go w przyrodzie samego może być ciężko.

zolwik - 2019-08-01, 10:10

Ja poluje na poloneza , cóż co sporting tez robi robotę
Piter7391 - 2019-08-01, 16:44

Jak polonez to tylko borewicz lub w ostateczności mr 89, mi najlepiej jeździło się Dużym Fiatem i ten wynalazek jeszcze chciał bym moeć w swoim garażu.
Piter7391 - 2019-08-05, 22:07

Kupiłem sobie przejściówkę Fiat 3 PIN na obd ale muszę ściągnąć jakiś lepszy program bo niestety te z google play nie ogarniają starych fiatów.
No i przymierzyłem inne alusy myślę że fajnie by na nich wyglądał :mrgreen: , tylko trzeba by opony kupić bo stare Vivo :evil: raczej nadają się na śmietnik.


Grzes - 2019-08-06, 19:21

WSK bardzo fajnie wyglądają na drobnych fiatach
Piter7391 - 2019-08-06, 22:31

Jeszcze te są fabrycznie w polerce z czarnymi wnękami, dobrać fajny kapselek i założyć odpowiednie oponki i powinno fajnie siąść, ale dzisiaj dostałem stalówki od SC i chodzi mi po głowie szeroka stal ;)
Rocky - 2019-08-06, 23:30

Szeroka stal na zimę,WSK Gorzyce na lato-zawsze tak można zrobić :)
Piter7391 - 2019-08-19, 21:27

Rocky napisał/a:
Szeroka stal na zimę,WSK Gorzyce na lato-zawsze tak można zrobić :)

W zimę raczej nim nie będę jeździł, pewne się skończyły przekładaniem kół w każdy pierwszy weekend miesiąca :E

A jedyną pozytywną rzeczą z całego te zamieszania z przerejestrowywaniem aut jest to że załapałem się na fajny pasujący wyróżnik :> .


Jareg - 2019-08-20, 09:05

Zajebisty jest, ten zderzak robi robotę 8)
Tylko ta klapa na gładko z przodu mi nie leży, ze znaczkiem byłoby lepij :E

Piter7391 - 2019-08-20, 16:39

Dzięki :mrgreen:
Mi tak pół na pół leży ta maska, myśle że założe jakiś mały znaczek abartha.

enter - 2019-08-21, 22:21

Ten wąski wyróżnik to kutasówa jednak :roll:
r3mix - 2019-08-21, 22:31

Teraz to tylko ośmioznakowe numery wyglądają normalnie. W piątek dostałem blachy do Kawasaki, to widzę, że jeszcze dużo czasu upłynie, zanim się przyzwyczaję do tych wąskich liter :?
Piter7391 - 2019-08-21, 23:08

enter napisał/a:
Ten wąski wyróżnik to kutasówa jednak :roll:

Ale przeżywasz :P

Piter7391 - 2019-08-26, 20:27

Wczoraj cienias dostał nowe piasty z łożyskami na tył, przez całą trasę powrotną z działki miałem dziwne wrażenie że coś jest nie tak, było za cicho :E
Wymieniłem też stare zagrzybione i porzeźbione lampki podświetlenia rejestracji i zrobiłem przegląd hamulców, tył zostaje wygląda bardzo ładnie z przodu do wymiany mam już klocki, które dziś zamówiłem, wcześniej miałem Brembo teraz przetestuje Ferodo, podobno z tarczą brembo robią robotę, a korzystając z okazji że ściągam wszystkie koła dorzuciłem też dystanse 5mm z poloneza ponieważ et 30.5 jest jak dla mnie za duże w tym aucie, teraz jest już lepiej ale chyba następnym krokiem będzie dystans 10 mm albo inne szersze koło :twisted:
Zamówiłem też parę pierdo gadżetów do cieniasa, ale więcej powiem jak będą już u mnie ;)




Piter7391 - 2019-09-02, 20:37

W zeszłą środę przyszły zakupy z alledrogo, klocki Ferodo i emblematy abarth-a razem z wentylkami w skorpiony :D

Po zmianie klocków auto hamuje jeszcze lepiej, ale nie ma się co dziwić skoro były już na wykończeniu.

A skoro zmieniłem klocki i auto jest w pełni sprawne to wybrałem się w czwartek na KKN czyli Krakowskie Klasyki Nocą co dziwne Piątek w pracy zleciał mi całkiem szybko i bez problemów z niewyspaniem :mrgreen:


Jareg - 2019-09-05, 11:09

Widziałem, macałem i pożałowałem że sam nie kupiłem tego wozu :E
Ten pakiet jest mega sztosem 8)
Może kiedyś Kraków odwiedzi Radom, tylko nie wiem czy jest tam co robić :E :lol2:

Anzel - 2019-09-05, 11:50

Jareg napisał/a:
tylko nie wiem czy jest tam co robić :E :lol2:


Podobno można tam kupić auto.







A nie,czekaj...

Piter7391 - 2019-09-05, 20:35

Anzel napisał/a:
Jareg napisał/a:
tylko nie wiem czy jest tam co robić :E :lol2:


Podobno można tam kupić auto.







A nie,czekaj...

Ale jak to? :E

Jareg napisał/a:
tylko nie wiem czy jest tam co robić :E :lol2:

Aż tak źle nie jest, jakiś dobry bar i kebab się znajdzie :lol:

Piter7391 - 2019-09-20, 20:33

W cieniasie większych zmian nie ma, ostatnio padł mi wentylator chłodnicy :evil: , całe szczęście 30 metrów od domu, więc temperatura dobiła tylko do 100 stopni i nic złego się nie wydarzyło, zamówiłem nowy wentylator który śmiga jak trzeba.
Wpadły też dedykowane świece NGK wraz z kompletem przewodów, oraz udało mi się kupić komplet oryginalnych lamp w fajnym stanie i gadżet w postaci flokowanego daszka zegarów, poszukuję tylko bocznych kloszy kierunków w szarym kolorze.
No i cienias od momentu zakupu nabił już trochę ponad 2 tys. kilometrów :D

Kilka fotek ;)




Rocky - 2019-09-21, 23:38

Jareg napisał/a:
Może kiedyś Kraków odwiedzi Radom, tylko nie wiem czy jest tam co robić :E :lol2:


"To miasto to sypialnia,kulturalna pustka
Nie zabiore na Figara Cie,ale wiem,gdzie się można fajno uchlać"

:E :lol2: :luj:

Piter7391 - 2019-12-27, 18:03

Żeby nie było że nic się nie dzieje :D
Dzisiaj nabyłem dużą część blacharki, która będzie mi potrzebna do ogarnięcia mojego Cento na błysk, niestety na miejscu okazało się, prawy błotnik jest od fsm-ki, więc będę musiał go sprzedać lub zamienić na taki z wlewem pod klapką. Brakuje mi jeszcze lewego błotnika tył i lewego nadkola z którym coś czuję że będzie największy problem. Dorwałem też nowe lampy tył i używkę sportingową.
Kompletacja gratów trwa, a poniżej fotki z dzisiejszych łupów ;)








Jareg - 2019-12-27, 18:47

nie wiedziałem że jest aż taki wpierdolony :E
Piter7391 - 2019-12-27, 19:00

Jareg napisał/a:
nie wiedziałem że jest aż taki wpierdolony :E

xD aż tak to nie, tak naprawdę część progów, ranty wewnętrznych nadkoli i błotniki tył są do zrobienia, ale jak jest możliwość kupienia tanio fajnych ori części to czemu nie, zamiast szpachlować jakieś wgniotki na drzwiach, mogę założyć nówki sztuki i tylko pomalować, tracę mniej czasu i kosztowo wychodzi mnie podobnie jak bym miał się upuszczać z robotą elementu,
tym bardziej że auto jest już po wizycie u niemieckiego blacharzo-lakiernika, czyli zrobione bardziej na odpier... niż w nie jednej polskiej stodole :lol2:
Np. maska przód, ma usunięty znaczek, w jaki sposób? cały dołek i dziury pod śrubę znaczka są zaszpachlowane więc mam tam ze 3 cm kitu :evil:
Czego nie wykorzystam to zostawię w leżak, albo sprzedam, zobaczymy.

Piter7391 - 2020-01-01, 22:06

Na dobry początek nowego roku, dziś zdobyłem felgi które na 100 procent zagoszczą na Cienkim w tym sezonie :D , do tego jeszcze kubełki od wiechers sport, ale po obszyciu raczej trafią do do malczana :twisted:

Felgi to Mangels 7Jx13 Et 25, planuje naciągnąć na to opony 165/55 r13 i założyć je na dystansach 10mm, bo po wstępnej przymiarce, wiem że bez dystansu będzie ocierać o końcówkę drążka. Felgi jeszcze muszą przejść porządne czyszczenie i polerkę żeby biły po oczach 8)



Piter7391 - 2020-02-18, 19:31

Temat trochę przystopował ale teraz lecimy z grubej rury ;)

Zaczynam od kompletu wykładzin na tylne nadkola i klapę oraz fajnego epokowego kaseciaka od Panasonic-a który ma wyjście na 4 głośniki więc można zaszaleć z rozbudową audio w cienkim :lol:




Ostatnio kupiłem nowe zamienniki zwykłych tylnych lamp, postanowiłem że na nich nauczę się oklejania folią i efekt jak dla mnie jest wow :D
Jak wyglądają lampy sportinga każdy wie, ale dla przypomnienia ;)
Przed

I efekt po




Ogólnie od zakupu Cieniasa w mniejszym czy większym stopniu poszukiwałem silnika 1.2 8V MPI na swap-a, dwa tygodnie temu już zrezygnowany, kupiłem zestaw gratów do zmiany głowicy na MPI, w zestawie dostałem głowicę, dolot, przepustnicę od 1.2, 1.1 całą wiązkę od 1.1, kompy 1.2 i 1.1, jakiś rozrusznik, alternator i pierdołki.
Głowica dostanie pełny porting którym zajmę się sam.


I był by to koniec historii gdyby nie fakt że w sobotę trafił się w dobrych pieniądzach kompletny Swap kultowego już chyba silnika 1.2 Mpi :D



Więc silnik przed wyjęciem dostanie porządne mycie z zewnątrz, oraz płukankę, potem zostanie wyjęty, rozebrany, uszczelniony, może lekko pod modyfikowany i trafi do cieniasa :D

No i w związku z tym chce założyć hamulce od sieny z wentylowaną tarczą, powie mi ktoś czy w sienie 1.2 i 1.4 są takie same hamulce? Albo z czego na pewno podejdą zaciski i tarcze żeby to banglało? chcę mieć wentyl ale w takiej konfiguracji żeby bez problemu wrzucać felgi 13 cali.

Nismo94 - 2020-02-18, 20:26

1.2 8V.. będzie Pan zadowolony :mrgreen: Sam na codzień przemieszczam się CC 1.2 8V ze skrzynią 6 speed z Punto I i jedzie to naprawdę przyjemnie ;) Co do Cento to bardzo fajne, bo w rzadko spotykanym kolorze. Jednak co do lamp to jestem za powrotem oryginalnych Sportingowych :E
Chmielu17 - 2020-02-20, 12:13

Jest tak 1.2 i 1.4 z tego co wiem mają zwykłe lite tarcze. Jak chcesz szukać wentylowanych tarcz pod koło 13', to Palio/Siena 1.6 16V miały takie tarcze. Na pewno pasują na taką felgę, bo sam kiedyś z ciekawości sprawdzałem, na zwykłej stalówce z CC.

W Bravo/Bravie/Marei idzie też trafić zaciski wentyl pod koło 13' z tarczą 240mm, ale zazwyczaj spotyka się 257mm i wtedy koło tylko 14'. Można podobno zrobić hybrydę w postaci jarzma pod zacisk 240mm i zacisk z większym tłoczkiem od 257mm.

Co do swapa, gratuluję zdobyczy. Dużo w instalacji CCS-a nie będziesz musiał przerabiać.

Lampy hmmm... Czarne nie leżą, ale może jak nie chcesz fabrycznej czerwieni, to pójdź na kompromis i zrób czerwono-czarne, jak ori lampy MHW. Lub kup właśnie MHW w takiej konfiguracji.

Adi. - 2020-02-20, 17:07

Jakbyś miał czarne blachy to z tymi czarnymi lampami by wyglądał idealnie
Hanss - 2020-02-20, 18:35

Z tymi wielkościami tarcz niema reguły,jak szukałem zestawu 257 na swap do mojego poloneza to trafiały się 1.6 z tarczą 240 i 1.2 z 257.Jedyne wyjście to miarka do ręki,wycieczka na szrot i szukamy ;)
Piter7391 - 2020-02-20, 20:49

No to już wiem jak temat tarcz wygląda, poczytałem jeszczę i hybryda była by spoko, tylko potrzeba zacisku od 257 i jażma od 240 plus tarcza 240 z tym że bikt nie napisał czy jażma są bez problemu zamienne. Narazie zajmę się zwykłym wentylowanym zestawem pod 240 a później będę się bawił zaciskami.

Chmielu17
Właśnie to 1.2 to rewelacja chyba najprostrzy swap do zrobienia, 2 kabelki rozdzielić na 4, wymiana kompa, i wsadzenie silnika, ewentualnie jakaś zworka przy czujniku temp. Na upartego to poł dnia i wszystko gotowe do odpalenia :D

Lampy narazie zostają czarne, sportingowe mi się podobają i będą zamiennie lub lekko je przyciemnie, bo mam jasną folię jeszcze, MHW spoko, tylko ciężko znaleźć, a teraz ktoś nowe żółte wystawił za 2 tys. :E

Piter7391 - 2020-03-01, 13:22

Mały up, ponieważ przed kupieniem swapa dorwałem górę od 1.2 postanowiłem że pobawię się z nią dremelkiem i frezami do alu ;)
Silnik 1.2 na razie nie wlatuje do auta ponieważ muszę zrobić w nim mały przegląd, powymieniać wszystkie uszczelki, uszczelniacze itp.itd.
Ale że życie jest za nudne na jazdę serią :mrgreen: to postanowiłem coś podziałać przy silniku, padło na to że do sportingowego 1.1 wrzucę przepustnicę od 1.2 a różnica jest kolosalna, seria 1.1 ma przepustnicę 30mm a ta od 1.2 38mm ale pasuje p&p trzeba tylko rozwiercić lub zmienić podstawkę plus zrobić w kanale przepustnicy lejek taki jak w oryginale no i z tym powalczyłem jakiś czas i według mnie wyszło całkiem fajnie, wczoraj zamówiłem komplet uszczelek do urządzenia wtryskowego i w przyszły weekend montaż :D
A to fotki ukazujące różnicę w rozmiarze oraz przed i po obróbce ;)



Piter7391 - 2020-03-14, 19:40

W końcu wpadły nowe koła i jest naciąg :D






buczek21 - 2020-03-14, 20:12

Jeszcze gleba...
I mam retrospekcje z lat 2000-2005 :)

Szanuje bardzo... 8) 8)

Piter7391 - 2020-03-15, 10:55

Dzięki ;)
O glebie słyszałem już od kilku osób, ale raczej jej nie będzie, bo na rzecz wyglądu stracę całą przyjemność z jazdy, on teraz jest 5cm niżej niż seria, jest twardo ale przyjemnie, prowadzi się bardzo dobrze, a na glebie tego nie będzie.

W tym sezonie prawdopodobnie tylko rozbuduję audio i przyciemnię szyby, a jak dobrze pójdzie to w przyszłym roku będę robił blachę i lakier, ale wszystko zweryfikuje wolny czas i budżet.

enter - 2020-03-15, 12:49

A co to za brudne seicento w tle ? 8)

Widziałem już na żywo i jak dla mnie robi robotę

Nismo94 - 2020-03-15, 16:33

Co masz za zawias aktualnie, że siedzi 5 centymetrów niżej? Przód stoi podobnie do mojego na Bilstein B6 i Eibach Pro Kit ;) Jak dodałeś zdjęcie samych Mangelsów to średnio mi się widziały, ale na aucie siadło naprawdę OK. Aż naszła mnie chęć do szukania ładnej budy CCS :mrgreen:
Piter7391 - 2020-03-15, 17:29

Jeśli chodzi o amortyzatory to tył jeszcze chyba fabryczne Krosno, a przód to jakiś wynalazek po poprzednim właścicielu o nazwie Statim i do tego sprężyny to dedykowany do pakietu abarth Eibach pro Kit więc pewnie dla tego stoją podobnie ;)
Dobrze że kiedyś kupiłem dystanse 10mm bo mimo et 25 w tych mengelsach to nie dało by rady ich upchnąć, a tak to jest ideolo i może policja nie dowali się że minimalnie wystają poza obrys auta :lol2:
Chyba chciałeś powiedzieć ładną budę jakiego kolwiek CC :E
Nie wiem dlaczego one mają takie problemy z tylnymi nadkolami, prawą stronę dorwałem, a lewą to chyba będę musiał kupić jakąś ćwiarę SC ze złomu, albo właśnie kupie jakieś zdrowe 700 na pocięcie.

zolwik - 2020-03-15, 18:05

Takie piękne rzeczy , normalnie nie mogę czytać oglądać bo choroba zakupową mi się odrodzi ....
Nismo94 - 2020-03-15, 18:36

Wydaje mi się, że ze znalezieniem zdrowej budy CC700 jeszcze nie ma takiego problemu. Właśnie się zastanawiam, czy mojej aktualnej budy nie zezłomować i przerzucić fanty bo naprawdę rewelacyjnie mi się jeździ. Moja jest w miarę zdrowa, ale strasznie pognieciona. Między innymi dach na którym ktoś sobie urządził potańcówkę po alkoholu. :x W życiu bym nie pomyślał, że tak się zespawam z CC. Następne miało być MX-5, ale chyba będzie musiało zaczekać. Chyba nic w tym budżecie nie daje takiej radości z jazdy jak CC 1.2 8V :mrgreen: A nas Centomaniaków chyba coraz mniej ;)


Piter7391 - 2020-03-15, 19:01

Cytat:
kumpel też ostatnio nabył SC 1.2 8v i stwierdził że daje to radochę z jazdy.

Prawda, jeździłem i dodupca :twisted:
Muszę w końcu zrobić sprzęgło w moim FSMie :roll:

Nismo94 - 2020-03-15, 19:08

Mówiąc o seryjnym SC 900 to też bym za długo z tym autem nie wytrzymał. Brak stabilizatora, tragiczne stołki nie wspominając o osiągach. Jednak na zrobionym zawieszeniu w kubełku i na krótkiej skrzyni w połączeniu z mocą 75+ robi się naprawdę przyjemnie. Jak będziesz robił SWAP w swoim to zainteresuj się może odchudzeniem koła zamachowego. Myślę, że zmiana była by odczuwalna. Plus jakaś skrzynia 6 biegowa. Miny ludzi z pozornie mocniejszych samochodów bezcenne :mrgreen: Powodzenia!
zolwik - 2020-03-15, 19:39

Piter7391, już miejsca brakuje i $ na oc , a tym bardziej ze przebiegi symboliczne .
Tak dużo 0,7 na rynku . Polecają szukać pierwsze serie bo późniejsze jakieś ujowe gaźniki . Mam na oku 0,9 ale muszę przeczekać z CV by przy okazji w gratisie nie dostać .

Czy tak naprawdę ten 1,1 robi odejście ? Jeżdżę panda 1,2 60 km lpg cekw i szczerze to wg mnie mało mocy za to jak wsiądę w fiorino 1,2 60 km Bp to kolosalna różnica ten idzie .
Wydaje mi się ze to te same silniki.

Piter7391 - 2020-03-15, 20:00

Nismo94 napisał/a:
Mówiąc o seryjnym SC 900 to też bym za długo z tym autem nie wytrzymał. Brak stabilizatora, tragiczne stołki nie wspominając o osiągach. Jednak na zrobionym zawieszeniu w kubełku i na krótkiej skrzyni w połączeniu z mocą 75+ robi się naprawdę przyjemnie. Jak będziesz robił SWAP w swoim to zainteresuj się może odchudzeniem koła zamachowego. Myślę, że zmiana była by odczuwalna. Plus jakaś skrzynia 6 biegowa. Miny ludzi z pozornie mocniejszych samochodów bezcenne :mrgreen: Powodzenia!


Myślałem nad trochę lżejszym kołem i przepustnicą 42mm, głowicę na pewno będę miał po portingu, stożek to standard przy swapie na 1.2 i kolektor rurowy 4-2-1 plus strumienica zamiast kata i końcowy ze 125p.
Skrzynia zostaje 5-tka sportingowa, może zrobię tylko shortschifter-a, myślę że i tak będzie fajnie, jeździłem punto i SC 1.2 MPI i na długiej skrzyni też fajnie się zbiera.

zolwik napisał/a:
Piter7391, już miejsca brakuje i $ na oc , a tym bardziej ze przebiegi symboliczne .
Tak dużo 0,7 na rynku . Polecają szukać pierwsze serie bo późniejsze jakieś ujowe gaźniki . Mam na oku 0,9 ale muszę przeczekać z CV by przy okazji w gratisie nie dostać .

Czy tak naprawdę ten 1,1 robi odejście ? Jeżdżę panda 1,2 60 km lpg cekw i szczerze to wg mnie mało mocy za to jak wsiądę w fiorino 1,2 60 km Bp to kolosalna różnica ten idzie .
Wydaje mi się ze to te same silniki.


U mnie jest sportowa wkładka filtra i kolektor 4-2-1 więc to może przez to :lol2:
Do bardzo dynamicznej jazdy po mieście jest to rewelacja, silnik kręci się wysoko, więc trzymasz go na obrotach i jak depniesz gazu to od razu wyrywa do przodu.
1.2 po 2000 roku to już inne silniki, punto 2 i panda się na nie załapały w nich chyba nawet blok jest inny i ogólnie nie ma info żeby coś pasowało do starszych modeli, dlatego teraz ciężko o swapa do cento czy seja bo większość Punto 1 wymarło a od 2-jki nic nie pasi.

Jak kupować CC to albo FSM, albo jakieś wersje typu sporting, SX, Suite, Solei czy nawet Van bo jest ich najmniej i prawdopodobnie tylko one będą szły w cenę, reszta skończy tak jak golf 2 :lol2:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group