.::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

Układ paliwowy - Nierówna praca silnika - Falujące obroty

Chopin - 2017-05-01, 18:55
Temat postu: Nierówna praca silnika - Falujące obroty
Cześć,

Od dwóch tygodniu walczę z problemem w moim 126p, a przeglądanie Internetu + wysłuchiwanie rad znajomych, którzy to mieli alternator "Pirelli-Marelli" ( xD) niestety nie pomaga...

Otóż - samochód od prawie roku stał nieodpalany. Na początku kwietnia zdjąłem głowicę, wrzuciłem nowe uszczelnienia popychaczy, uszczelkę pod głowicę i pokrywę zaworów. Ogólne odświeżenie uszczelnień góry. Wymieniłem przerywacz w aparacie, palec, kopułkę, kable, świece, kondensatory (aparat + cewka). Wymieniłem olej i filtr powietrza. Gaźnik wyczyściłem w ekstrakcyjnej + wymieniłem uszczelki "papierowe" i o-ringi dysz. Niby takie proste czynności, ale w efekcie samochód bardzo nierówno pracuje. Żeby to zobrazować, załączam link do filmu. Zapłon, przerywacz i zawory ustawione książkowo ze szczelinomierzem.

Przed odświeżeniem, już miałem drobne problemy z ustawieniem gaźnika. W tym momencie śruba mieszanki odkręcona niemal na maxa a powietrze wykręcone na ok 4-5 obrotów.

Macie pomysł? Moje się wyczerpały.

https://youtu.be/rhn5dTTQDEY

P.s. Próbowałem na drugim gaźniku od znajomego znajomej, rzekomo w dobrym stanie, ale z pajęczyną w gardzieli (???). Silnik pracował trochę lepiej, lecz mimo wszystko obroty falują.

P.s.2. Wiem, ze pionowy przewód powinien być trzymany przez uchwyt. Wykorzystałem go jednak do podtrzymania filtra paliwa, bo wydaje mi się, że przez sztywne przewody łapał trochę lewego powietrza. Między filtrem a pompką pojawiały się pęcherzyki.

danielewicz - 2017-05-01, 20:01

Film jest niedostępny.
Chopin - 2017-05-01, 20:18

Poprawiony.
zolo - 2017-05-01, 21:03

Pewnie to jakaś pierdoła ale na odległość to mogę sobie zgadywać. Gaźnik lewe powietrze albo zapłon.
banasiewicz02 - 2017-05-08, 22:06

Na moje to jest masakrycznie źle wyregulowany gaźnik z powodu usterki(zapchania dyszy wolnych,łapania lewego powietrza) praca silnika wskazuje jakoby przepustnica była dosyć znacznie uchylona,a mimo to ilość paliwa z kanału wolnych obrotów i otworów przejściowych gardzieli była zbyt mała co powoduje iż na chwile silnik próbuje się wkręcić po czym rezygnuje,i tak cały czas plus wypadanie zapłonów na wskutek złego składu mieszanki. Na wyższych silnik się wkręca ładnie co świadczy o tym że dysza główna jak i cały układ wysokich obrotów w gaźniku oraz zapłon są sprawne.
tomekcvc - 2017-05-08, 22:38

Podmieniałeś jakieś elementy w gaźniku na "nowe"? Odkręć minimalnie dyszę wolnych obrotów i powiedz jaki efekt?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group