|
.::Rezerwa 126p::. BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI |
|
Rezerwa FSO - 1991 FSO Polonez Caro 1.5 GLE L80
Aron - 2015-05-11, 13:15 Temat postu: 1991 FSO Polonez Caro 1.5 GLE L80 MODEL: FSO Polonez Caro
ROCZNIK: 1991
SILNIK: 1.5 GLE
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor od GSi, końcowy od 125p
ZAWIESZENIE: sprężyny Truck Diesel -3 1/4, resory sklepane na 12cm, amortyzatory Krosno
FELGI/OPONY: szeroka stal z Fiata 125p starego typu z wypustkami pod dekle w czarnym połysku, przód 8j tył 9j
UKŁAD HAMULCOWY: seria
NADWOZIE: pomarańczowe kierunkowskazy z przodu, lotka tylnej szyby HEKO
WNĘTRZE: kierownica Monte Carlo w oryginalnej czerwonej skórze, komplet siedzeń IG STD w czerwone paski, czarne boczki IG, bursztynowa gałka zmiany biegów
AUDIO: jednostka sterująca Sony CDX-GT420U, głośniki z przodu HCM Saiton, subwoofer Magnat Xpress 30cm, wzmacniacz Blaupunkt GTA 4100
Historia tego Poloneza ma się mniej więcej tak...
Mój ziomek, który tak jak my jest pasjonatem polskiej motoryzacji, jeździ ciężarówkami i zawsze ma rozładunek w Łodzi. Któregoś razu wracał taką nową obwodnicą Łodzi do Skierniewic. Traf chciał, że jadąc spojrzał w pewnym momencie na podwórko, gdzie przed garażem stał srebrny Caro Plus, w garażu zaś czerwone Caro. Zatrzymał ciężarówkę na poboczu i idzie w stronę podwórka. Szybka rozmowa z panem Bogdanem i już wszystko wiadomo. Czerwone Caro jest u niego od nowości. 91 rok, 1.5 GLE, kod lakieru L80, bardzo wczesne Caro, gdyż nie ma pasów z tyłu i naklejek Caro na bokach. Jak się okazało, Plusa dostał od siostrzenicy, która kupiła sobie inne auto. A że Plus w gazie, to pan Bogdan wolał jeździć Plusem, bo taniej, L80 zaś stał w garażu. Oględziny wykazały, że jest ok. No to standardowe pytanie czy jest na sprzedaż. A no jest! Po co panu Bogdanowi dwa auta, gdy jedno z gazem. Cena została ustalona szybko i była bardzo atrakcyjna.
Zostałem o tym fakcie szybko poinformowany przez ziomka. Bardzo się tym faktem ucieszyłem. Co prawda na co dzień miałem Ładę, ale jednak serduszko od razu podpowiedziało, że sprzedamy VAZ-a i kupimy FSO.
Kilka dni później nastała niedziela 10 maja i nasz wyjazd na łódzki moto weteran bazar. Pojechaliśmy najpierw po Caro. Oczywiście było i czekało na mnie.
Prezentacja pojazdu, jeszcze kolejne oględziny, nie ma innej opcji - biorę. Jeszcze tylko szybka negocjacja ceny i można było finalizować transakcje!
No i udaliśmy się na moto weterana w duecie FSO i FSC.
Dojechał na bazar, wrócił do Skierniewic, nic złego się nie działo.
Otrzymałem do niego pełną dokumentacje, łącznie z fakturą zakupu.
Rozkodowany VIN:
SUP - Europa, Polska, FSO, B01 - caro, AB 1500 82 km wzmocniony, F - skrzynia 5 most 4,1. Z wyposażenia pakiet antykradzieżowy - oznakowane wszystkie szyby, lusterka oraz przednie lampy (na chwilę obecną wszystko oryginalne i owe oznakowanie posiada), lusterka fotochromatyczne Cromodora.
Do igły mu daleko, jest jednak zadbany i będzie mam nadzieję dzielnie służył mi na co dzień. Jego przebieg to 119 000. Nie jest wytłuczony, w środku jest cicho i komfortowo. No i ten charakterystyczny zapach Poloneza w środku. Oczywiście nie ma tak, że będzie seryjny. Plan zakłada delikatne podrasowanie go w epoce wczesnych lat 90, jakby to można powiedzieć taki OEM+. Prawdopodobnie pojawi się też instalacja gazowa.
Można mówić, że sprzedaż Łady 2107 i kupno Caro, wąskiego i 1.5 GLE to zamiana siekierki na kijek. Ale ja wybieram auta sercem. Rozum rozumem, serduszko jednak chciało FSO, no i jest moje FSO.
Vladi - 2015-05-11, 13:20
Carooo Coraz bardziej ciągnie mnie do polonezów. Jaki ma przebieg?
Michu - 2015-05-11, 13:20
Ale ładny
Gaz obowiązkowo skoro masz nim codziennie śmigać Ależ on by wyglądał na moim zawiasie
Aron - 2015-05-11, 13:21
O widzisz nie wpisałem, już uzupełniam przebieg to 119 tysięcy.
Delmut - 2015-05-11, 13:25
Wąskie Caro tylko w brązie (Kapsel, nie czytaj )
Jeżeli czerwony, to tylko akwarium
Vladi - 2015-05-11, 13:26
A to dlatego Aron pytał o zawias ze Smifa
Aron - 2015-05-11, 13:29
Vladi, Dodałem jeszcze zdjęcie dokumentów nie ma to jak stare faktury zakupu
Delmut, mój wujek miał, tego o którym kiedyś rozmawialiśmy, ale idiota sprzedał go jakiejś ekipie budowlanej zamiast mnie.... Teraz go robole dojeżdżają z jakimiś cementami i piachem.....
Anzel - 2015-05-11, 13:33
Aron napisał/a: | Teraz go robole dojeżdżają z jakimiś cementami i piachem..... |
Do tego został stworzony i nadaje się idealnie,prawda mtts?
Michu - 2015-05-11, 13:42
Pierwszy miesiąc produkcji wąskiego Caro, fajnie
Rocky - 2015-05-11, 14:45
Jak się nie mylę,tapicerka jeszcze z Przejściówki (MR89) Do tego czarne wnęki przednich lamp(charakterystyczne też dla pierwszych "Wąskich Caro"),no pięknie Widać duży potencjał.
Budzik - 2015-05-11, 15:02
Anzel napisał/a: | Do tego został stworzony i nadaje się idealnie,prawda mtts? |
Idealnie
Ja już na fb napisałem co na ten temat sądzę
Aron - 2015-05-11, 16:08
Trudno, ja tam nie żałuję
mtts - 2015-05-11, 16:11
Prawda jest taka, że każdy lubi coś innego - ważne, żeby być zadowolonym!
Dlatego popieram kupno Poloneza, zapraszam wszystkich chętnych na taki sprzęt do powiatu krakowskiego - zdecydowanie za dużo ich jeszcze jeździ..
dizzyx - 2015-05-11, 16:17
Ale bym nim nie jeździł tylko postawił w garażu i patrzył!
Mnie też się podobają Polonezy Caro pierwsze, wujek miał takiego i był prześwietny
PS - chyba Was widziałem, jak jechaliście na MotoWeterana
Aron - 2015-05-11, 16:19
dizzyx, bardzo możliwe, jeśli widziałeś zestaw czerwone Caro i pomarańczowy Lublin to tak, to my
Anzel - 2015-05-11, 16:28
Proszę nie zrozumieć mnie źle,ja naprawdę bardzo lubię i lubię jeździć wyrobami FSO To twarde i toporne auta,są proste w naprawie i nie boją się wyzwań.Mialem,mam i będe miał auta typu 125p i Polonez.Ale nie popadajmy w skrajności,z Caro taki sam klasyk jak z Lublina I gen Fajne,klimatyczne daily,ale worek cementu w bagażniku wcale mu nie szkodzi
Adi. - 2015-05-11, 17:03
Świetne FSO. Sam bym chyba wolał wozić się takim caro, jak ladą. Bardzo mi się podoba
Jak to jeździ z tym silnikiem? To najmocniejsza ohv jaka w serii wyszła?
Aron - 2015-05-11, 17:10
1.6 GLE było mocniejsze, 87 kucy. A co do tego tutaj pacjenta, nie miałem wcześniej żadnego innego Poldka z tym silnikiem, ale wydaje mi się, że jest zdrowy i ma tam jakąś elastyczność. Ja jak na razie jestem zadowolony, ale nie wykluczam, że może kiedyś K16 Jednakże wcześniej będzie trzeba zarzucić podtlenek do GLE
Vladi - 2015-05-11, 18:56
A orientowałeś się juz może w cenach instalacji dla takiego silnika?
efelek - 2015-05-11, 19:04
Bardzo ładny
FreddieM - 2015-05-11, 19:08
Aron napisał/a: | Ale ja wybieram auta sercem. Rozum rozumem, serduszko jednak chciało FSO, no i jest moje FSO. |
Zazdraszczam koloru i stanu baaaardzo!
xemup - 2015-05-11, 19:14
Vladi napisał/a: | A orientowałeś się juz może w cenach instalacji dla takiego silnika? |
Około 1500 PLN
Aron - 2015-05-11, 21:09
Vladi, tak jak mówi Pumeks, ale przecież kto tu mówi o instalowaniu nówki i we firmie
Majonez - 2015-05-11, 21:30 Temat postu: Re: 1991 FSO Polonez Caro 1.5 GLE L80 Wonski . A cóż to na czerwono się świeci ?
efelek - 2015-05-11, 21:31
Rezerwa
Aron - 2015-05-11, 21:44
Hehehehhee nooo tak było
Maksior - 2015-05-11, 22:42
Nawet spoko to AE
mtts - 2015-05-11, 23:04
Maksior napisał/a: | Nawet spoko to AE |
AE, a nie Caro?
Maksior - 2015-05-11, 23:10
mtts napisał/a: | Maksior napisał/a: | Nawet spoko to AE |
AE, a nie Caro? |
Ale
AdiN - 2015-05-11, 23:30
Vladi, II gen za 1000 około dostaniesz z montażem
kapsel - 2015-05-14, 16:14
zamienić ładę na ohydne wąskie caro, eh! szkoda jeszcze, że nie brązowy (pozdro Delmut!)
synchro - 2015-05-14, 17:42
Super sprzęt! Miałem kiedyś przyjemność asystować w odbiorze identycznego z Polmozbytu. To był pierwszy samochód, którym złapała mnie policja /jeszcze bez pj /
Aron - 2015-05-14, 20:21
No to są pierwsze tuningi Poszperałem na składziku w poszukiwaniu części do Polda, pozabierałem kilka pierdół. Jedną z nich już "zamontowałem" ;p
xemup - 2015-05-14, 20:38
Mój tata miał w poldzie ale gniótł mu się garniak
efelek - 2015-05-14, 20:54
Koniecznie jeszcze piesek z kiwającą głową na tylną półkę
Paweł M-11 - 2015-05-14, 21:00
+ Nakładka na kierownice
Rocky - 2015-05-14, 21:19
Mój tata też miał w Poldzie,ale zdemontował po tym,jak poplamił sobie podczas upału tymi koralikami koszulę.
Aron - 2015-05-17, 12:24
Wczoraj zrobiłem trasę Skierniewice - Sochaczew - Warszawa - Grodzisk Mazowiecki - Sochaczew - Skierniewice. Cykl bardzo mieszany, do Socho kawałkiem ekspresówki, z Socho do Wawy bocznymi drogami, po Wawie trochę w korkach, z Socho do Skier przez Bolimów. Miałem delikatnie ponad pół baku. W sumie wyszło 300 kilometrów. Dopiero przy wylocie z Socho na Skierniewice zamajaczyła lampka rezerwy. W sumie to nie wiem czy mu wpieprzę LPG Co zaś do samego Poloneza, to jestem cholernie zadowolony i zaskoczony, to chyba przez to, że jest autem z początku produkcji i no jakby nie było był może lepiej złożony, a wszystkie prasy i maszyny nie były wytłuczone. W trasie mi się wręcz płynęło. Na blacie prawie cały czas 90-100 a w środku słyszałem jedynie stukot kół o łaty na asfalcie lub mniejsze bądź większe dziury. Kocham go!
Na pewno jednak do zrobienia hamulce, bo go troszkę ściągą, pewnie tłoczek stanął. No i niebawem kolejne tuningi bedom
A tu niczym przyczajony tygrys spogląda zza krzaków na wraki na działce Tabaneckiego...
Majonez - 2015-05-17, 17:10
Aron napisał/a: | , to chyba przez to, że jest autem z początku produkcji i no jakby nie było był może lepiej złożony |
A to ciekawe, bo jakość montażu polonezów z przełomu lat 80/90 i pierwszych caro była ponoć najniższa . Może trafił ci się dobry egzemplarz no i za dużo nie jeździł to nie wytłuczony
Aron - 2015-05-22, 16:39
No to kolejne akcesoria, tym razem sygnowane logo HEKO owiewki wszystkich szyb bocznych łącznie z tymi w tylnych słupkach, lotka tylnej szyby pod uszczelkę oraz sklepowy rarytas z zaplecza - odblask w dwóch kolorach, obecnie do Caro produkują już tylko jednokolorowy czerwony. Ale i tak chętnie upoluję owiewki boczne z flagami USA
Michu - 2015-05-22, 21:16
Nie myślałeś nad lotką montowaną pod zawiasy?
Aron - 2015-05-23, 11:02
Niby tak, ale na razie mam tą to zostanę przy tej, zawsze kiedyś można zmienić
Kris - 2015-05-25, 22:27
jakbyś chciał instalacje gazową do poldaska to mogę Ci odsprzedać swoją nówkę funkiel po 800km z 125p,(komplet plus dokumenty )
Aron - 2015-05-26, 18:27
Przepraszam za beznadziejną jakoś fotki, robione kłódką od garażu w niedzielny wieczór... ale do rzeczy, oto kółeczka do Caróweczki 2x8j i 2x9j, czekają na malowanie na srebrno i lądują w nadkola.
Grzes - 2015-05-26, 18:33
13 czy 14?
Aron - 2015-05-26, 18:45
13"
Grzes - 2015-05-26, 19:14
Nie będzie za małe do poloneza? 14 by chyba lepiej siadła.
Aron - 2015-05-26, 19:17
Ja tam lubię styl deskorolka - duża buda mała rolka
Kris - 2015-05-26, 19:17
na 13' lepsza gleba
Szymek8 - 2015-05-26, 20:41
Ładne stalóweczki, siądą stylowo.
Aron - 2015-05-26, 20:51
Gleba czy nie, jest nawet tak jakby bardziej epokowo, wszak to początek lat 90
Aron - 2015-06-22, 12:35
Była już pierwsza awaria która na moment unieruchomiła furę, a mianowicie pompa paliwa. Została już wymieniona i śmigam dalej. Były także pierwsze próby bokowania, udane 1.5 GLE ma bardzo fajny moment od dołu.
A tymczasem dostałem atrapkę od znajomego
Aron - 2015-06-24, 19:00
Mała rzecz a cieszy
Majonez - 2015-06-24, 19:47
Ogarnij emblemat bo bez niego tak jakoś łyso .
Ciasteczkowy - 2015-06-24, 20:01
14" z trucka tez by ladnie siadla,do tego maly czarny dekielek
Michu - 2015-06-24, 22:57
Kurwa, masz tą samą przypadłość co ja Od strony kierowcy ten grill jest taki schowany
Aron - 2015-07-03, 14:25
Dzisiejsza zdobycz, 20 ziko na zaprzyjaźnionym szrocie prawdziwe FSO, nie jakieś podrabiańce!
Michu - 2015-07-03, 14:26
Podstawowy tjun na PTKu
Aron - 2015-07-03, 14:42
Taaaaa i do tego żółte halogeny ale nie, raczej nie
Rocky - 2015-07-03, 19:15
Michu napisał/a: | Podstawowy tjun na PTKu |
Dlatego ja nie będę pchał pomarańczy,skończy się pewnie na tym,że z oryginalnych kierunków wywalę bańki na żarówki i może dołożę postojówki w kierunki,ale na razie poldka nie mam nawet(ale pracuję nad tym).
Aron - 2015-07-04, 20:11
Były za grosze to wziąłem, a co mi tam
Fasola - 2015-07-05, 07:47
podstawowy nie podstawowy ale nadajacy charakteru xd
Aron - 2015-07-06, 14:30
Tak jest!
Malina - 2015-07-11, 15:13
Rocky napisał/a: | Jak się nie mylę,tapicerka jeszcze z Przejściówki (MR89) Do tego czarne wnęki przednich lamp(charakterystyczne też dla pierwszych "Wąskich Caro"),no pięknie Widać duży potencjał. |
Te czarne wnęki bez kitu świetnie wyglądają, planuje coś takiego również w moim mr92
Co do numeru VIN, Aron zauważyłem że również jak ja po 3 literach oznaczających nr silnika w Twoim przypadku ABF masz 00. Wszyscy jednogłośnie twierdzą że oznacza to składanie i "mirka w stodole" Ale to bez sensu skoro Ty jak i ja mamy oryginalne książki itd. a Ty masz jeszcze fakture zakupu. Masz o tym jakieś informacje?
duzy_lolo - 2015-07-23, 12:31
Malina napisał/a: | Wszyscy jednogłośnie twierdzą że oznacza to składanie i "mirka w stodole" | gówno prawda (to nic osobistego, tylko nie wierz we wszytko co ludzie pierdolą) te dwa zera, wytępowały aż do wprowadzenia mr93. wtedy tam zakodowano rok i miejsce produkcji.
Aron - 2015-09-13, 13:43
Odwiedziłem wczoraj łódzki bajzel. Niby nic nie miałem w planach kupić, ale traf chciał, że kilka pierdół do Poloneza przywiozłem
Czarne osłony na halogeny.
Kupiłem sobie jakiś czas temu nową owiewkę tylnej klapy pod uszczelkę w sklepie na mieście, jednakże ta jest jak dla mnie znacznie lepsza i to ona wyląduje na aucie, czyli HEKO z pierwszej połowy lat 90 z naklejką z flagą usa i wytłoczonym napisem FSO Polonez Caro.
Postanowiłem także przejrzeć swój składzik larytasów i doszedłem do wniosku, że nie ma sensu, żeby takie czerwone Monte leżało i zbierało kurz
MichauSZ - 2015-09-15, 12:49
Czekam aż w końcu pójdzie w dół, i ta kiera może dużo stylu dać
Aron - 2015-09-15, 12:52
Resory już zamówione, ogarnę jakieś sprężyny i przytnę albo już kupię przycięte z trucka No i lada dzień w końcu oddaje stalówki do malowania
Rocky - 2015-09-15, 20:38
Monte zdecydowanie powinna wlecieć Przycisk klaksonu dasz od FLa,oryginalny czy może bez?
Michu - 2015-09-15, 22:49
Czerwona skóra wygląda strasznie odpustowo...
Aron - 2015-09-16, 09:56
Michu, otóż to
Rocky, dam taki z tym srebrnym paskiem, ponieważ montecarlowy klakson mam jak na razie tylko jeden, jest w Bisie
Aron - 2015-10-01, 11:28
Wczoraj zmieniłem olej, a dzisiaj biorę się za hamulce
ignac2004 - 2015-10-01, 12:52
Moim zdaniem czerwona MonteCarlo może dobrze zagrać z kolorem nadwozia
Aron - 2015-10-01, 12:56
O to mi właśnie chodzi, żeby wprowadzić co nieco koloru do środka. Bardzo mi się podoba jodełka wczesnych Caro, ale nie byłbym sobą, gdybym czymś tam nie namieszał
efelek - 2015-10-01, 13:45
Aron napisał/a: | HEKO z pierwszej połowy lat 90 z naklejką z flagą usa |
Nie wiesz może gdzie mógłbym dostać taką jeszcze jedną ?
Aron - 2015-10-01, 15:51
Ja upolowałem stare sklepowe leżaki w stanie idealnym tam właśnie na bajzlu. Pozostaje Ci wyszukiwanie na allegro bądź olx, czasem trafiają się podobne okazje.
Aron - 2015-10-14, 13:21
Kupiłem sobie dzisiaj na szrocie sprężyny z Trucka Diesla, za jakiś czas będzie je trzeba zapoznać z kątówką
Rocky - 2015-10-14, 18:13
Ilu zwojów się pozbędziesz?
Aron - 2015-10-14, 19:08
3 albo 3 i pół
Hanss - 2015-10-14, 20:22
Przy sprężynie z trucka diesla to będzie prawie jak seria stać
Rocky - 2015-10-15, 16:28
Hanss, przy obcięciu springów z Trucka Diesla o 2 zwoje stoi nadal jak seria 2,5 albo 3 zwoje to już całkiem fajna gleba
MichauSZ - 2015-10-15, 16:36
Nie masz na tyle dużych kochones żeby obciąć 3,5
Aron - 2015-10-15, 16:41
No właśnie nie obetnę aż tak dużo, bo to daily, i chcę w miarę chronić moje kochones, wystarczy że w tym białym gokarcie mi wystarczająco wytrzęsie :v
Hanss - 2015-10-15, 16:56
Rocky, mam teraz w piwnicy springi z trucka diesla cięte 3 zwoje i są ciut niższe niż seryjne
Malina - 2015-10-16, 18:23
Aron jako że masz jeszcze stary typ wycieraczek i silniczka mam pytanie, wyrabiają w ogóle na najszybszym trybie? Bo u mnie chodzą strasznie wolno i nie wiem czy one tak mają czy u mnie jest coś nie tak.
Malphy - 2015-10-16, 21:28
Też mam taki problem z wycieraczkami, co jest z nimi ze tak wolno chodzą? :p
Hanss - 2015-10-16, 21:34
Mechanizmy wam się już nie przypiekają ? Mi kiedyś w 125p pomogło przesmarowanie i przelanie tego WD40.
Fasola - 2015-10-16, 22:44
ja mam springi z trucka -3 i siedzi nizej niz seria rowno napewno nie bedzie
Malina - 2015-10-17, 22:51
Hanss napisał/a: | Mechanizmy wam się już nie przypiekają ? Mi kiedyś w 125p pomogło przesmarowanie i przelanie tego WD40. |
Silnik rozebrany do zera, wyczyszczony nasmarowany, mechanizm również.
Aron - 2015-10-19, 15:49
Jak na razie nie mam problemu z wycieraczkami wszystko działa jak powinno.
Aron - 2015-11-26, 17:41
Nieco ponad tydzień temu pojechałem na przegląd. Poza ustawieniem lewego światła diagnosta nie miał się do czego przyczepić Powiedział nawet, że Poloneza z tak zdrowym spodem i tak dobrym ręcznym dawno nie było
Dzisiaj wymieniłem świece, palec, kopułkę oraz filtr powietrza. Wpadły także pomarańczowe kierunki z przodu oraz żarówki, które dostałem od ziomka, który handluje kosmetykami oraz akcesoriami samochodowymi
Aron - 2015-12-16, 15:27
Na szrocie pod miastem pojawił się kolejny truck w dieslu, więc przygarnąłem sobie kolejną parę sprężyn Po rozmowie z Łobuzem na temat OHV podjąłem decyzję o lekkim podrasowaniu tegoż motoru. Jedną z modyfikacji będzie kolektor wydechowy od GSi, który również sobie tam kupiłem.
Michu - 2015-12-16, 15:39
To może od razu ssący z kanta?
efelek - 2015-12-16, 15:45
Aron napisał/a: | Powiedział nawet, że Poloneza z tak zdrowym spodem i tak dobrym ręcznym dawno nie było |
U mnie było tak samo Z tym że dodał jeszcze że dawno żadnego poloneza tu nie było
Aron napisał/a: | OHV podjąłem decyzję o lekkim podrasowaniu tegoż motoru. |
Dobra decyzja Też taką podjąłem Rover podobno już nie w modzie
Aron - 2015-12-16, 15:53
Michu napisał/a: | To może od razu ssący z kanta? |
Jakbyś zgadł! To będzie kolejny punkt na mojej liście części do OHV, zamówiłem też końcowy z Kanta w sklepie, niedługo powinien dojść. Mają także poszukać na magazynie może mają stary leżak, może gwizdkowy
Rocky - 2015-12-16, 15:59
A to Poldki do 93r. i Kanty nie miały tego samego tłumika końcowego?
Aron - 2015-12-16, 16:02
Jakoś pierwsze Carówki miały chyba ten co 125p, ale w moim jest już ten zawinięty do dołu. Może poprzedni właściciel wymienił albo już się załapałem na ten nowego rodzaju
synchro - 2015-12-16, 19:00
Aron napisał/a: | Michu napisał/a:
To może od razu ssący z kanta?
Jakbyś zgadł! To będzie kolejny punkt na mojej liście części do OHV, zamówiłem też końcowy z Kanta w sklepie, niedługo powinien dojść. Mają także poszukać na magazynie może mają stary leżak, może gwizdkowy |
Od razu, jak będziesz zakładał wydechowy, dorób sobie zwykłą rurkę zamiast 1 tłumika. Bo jest niepotrzebny
Gaźnik masz z podciśnieniem, czy bez?
Majonez - 2015-12-16, 23:19
Cytat: | dorób sobie zwykłą rurkę zamiast 1 tłumika. Bo jest niepotrzebny | No nie wiem, moim zdaniem pogorszy to tylko elastyczność.
Hanss - 2015-12-17, 12:52
Jak wstawienie rurki zamiast puszki ma pogorszyć elastyczność?
Michu - 2015-12-17, 12:57
Aron, polecam końcowy z kanta/borka - super brzmi, przynajmniej w mojej szesnastce
ignac2004 - 2015-12-17, 13:16
Bo to Panie jest praktycznie strumiennica. Przerabiałem temat w CC900. Darł ryja ostro. Poza kolektorem nie miałem niczego więcej. Ten tłumik wszędzie ładnie brzmi
Majonez - 2015-12-17, 18:00
Hanss napisał/a: | Jak wstawienie rurki zamiast puszki ma pogorszyć elastyczność? |
A po co stosuje się tłumiki ? Układ wydechowy wpływa na moc i moment obrotowy. Możesz wyciąć wszystko i wstawić proste rury, auto będzie darło ryja ale jechać będzie gorzej od serii, chyba że tylko o to chodzi.
r3mix - 2015-12-17, 18:17
Zastąpienie układu wydechowego rurą nic nie da (oprócz hałasu).
Tu sobie poczytajcie:
http://www.itlkrauz.com/a...adu-wydechowego
ATi - 2015-12-17, 18:26
r3mix, środkowego tłumika da, teoria jest teorią i nie zawsze idzie w parze z praktyką.
Chyba, że dasz dużą średnicę jak w kominie to ciśnienia dobrego nie będzie.
mily24 - 2015-12-17, 19:39
Michu napisał/a: | Aron, polecam końcowy z kanta/borka - super brzmi, przynajmniej w mojej szesnastce |
miałem taki w szesnastce do tego na przelocie, ciężko było w aucie wytrzymać mimo zrobionego na nowo wygłuszenia podłogi
efelek napisał/a: | Aron napisał/a:
OHV podjąłem decyzję o lekkim podrasowaniu tegoż motoru.
Dobra decyzja Też taką podjąłem Rover podobno już nie w modzie |
rover zawsze w modzie ale tylko na szerokim zawiasie, na wąskim sam miałem i nie warto sie w to bawić
No panowie, czuje że będzie wojna ohapek w 2k16, do porucznika juz sie zbierają graty na 100hp+
Hanss - 2015-12-17, 22:23
Bo OHV to jest bardzo dobry motor,tylko większość społeczeństwa woli iść na łatwiznę i swapować na rovera
Michu - 2015-12-17, 22:27
Hanss napisał/a: | ylko większość społeczeństwa woli iść na łatwiznę i swapować na rovera |
A po co sobie życie utrudniać, skoro to jest najtańszy, najłatwiejszy sposób na poprawienie osiągów samochodu? Wszystko jest oryginalne, nie trzeba nic rzeźbić
Hanss - 2015-12-17, 22:33
Jakoś mimo wszystko mnie to nie przekonuje.Czasami warto trochę porzeźbić dla satysfakcji że ma się coś innego niż wszyscy,takim przykładem jest np dłubanie OHV
mily24 - 2015-12-17, 22:42
Dłubanie ohv to czysta głupota ale czego sie nie robi zeby zachować klimat wąskiego Caro/borewicza
Hanss - 2015-12-17, 22:44
mily24, nie wiem czy głupota.Aktualnie latam na zdłubanym GSi i gdyby nie spalanie to złego słowa bym nie powiedział.
Knight_in_fire - 2015-12-18, 02:59
Co dłubiesz w OHV? Głowicę planujesz, może wałek z Bredy albo kłowa skrzynia biegów z Colotti w przyszłości?
Aron - 2015-12-18, 23:22
Na skrzynie colotti w cywilnym aucie to w życiu bym się nie zdecydował
Hanss, pamiętam jak latał Twój Polonez w krakowie, myślałem, że masz rovera, dopiero na lotnisku mi powiedziałeś "łeee tam, to zdłubane GSi tylko"
Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na bank pobawię się z wydechem, bo to najprostsza i najszybsza modyfikacja jaką można zrobić. Postaram się wprowadzić w życie to, co napisał mi Łobuz, bo chłop opisał to bardzo ciekawie i zachęcająco
Hanss - 2015-12-19, 12:47
Aron, poczekaj na ostateczne dłubanie i wykres z hamowni Ale tak tak rover jest zajebisty,do pedałowania chyba
Rocky - 2015-12-19, 12:53
Hanss, Gust jak uj,każdy ma swój
Aron - 2015-12-23, 12:16
Zimy nie ma, jest wiosna, czyli można ładować koło na sezon Wpadła poszerzona stal z Dużego Fiata, jeszcze ta z wypustkami pod dekiel. Jak kupowałem, była turkusowa, teraz jest czarny połysk. 2x8j i 2x9j. Doszły wcześniej wspomniane pomarańczowe przednie kierunki oraz czarne nakładki na halogeny, które bajerancko świecą w nocy.
Środek to na razie taki gruz styl. Chcę dokupić klaksonik do MC i albo pomaluje ramiona na srebrno, albo ją "przepoleruje". Jest też tzw. polskie dildo, czyli bursztynowa gałka. Na wiosnę odmaluje drążek, bo nie wygląda zbyt pięknie. No i wpadło delikatne granie - jednostka sterująca Sony CDX-GT420U, głośniki z przodu wymienił jeszcze pan Bogdan i całkiem dobrze dają radę, do tego subwoofer Magnat Xpress 30cm napędzany przez wzmacniacz Blaupunkt GTA 4100. Przepraszam za trochę ubrudzone dywaniki, bo świąteczne porządki dopiero będą
Natomiast podczas porządków w domu natknąłem się na pewien gadżet, który doskonale pamiętam jak kupowałem na wczasach w 96 roku w Augustowie Chciałem go dać wujkowi, który miał wtedy wąskie brązowe Caro, ale zawsze zapominałem, więc zamontuje to sobie gdzieś w środku.
Noworoczne plany na najbliższe 3 miesiące to:
- wymienić klameczkę prawych przednich drzwi na chromowaną (nie wiem czemu jest plastikowa, ale ta docelowa już leży w domu i czeka)
- obniżyć, na przód wpadną sprężyny z trucka diesla cięte o 3 i pół zwoja, tył to albo sklepane resory na 10cm albo obróci się mocowanie resora, wyszukać amortyzatory starej produkcji firmy Krosno
- fotele półkubełkowe Inter Groclin Standard z kanapą i boczkami IG lub jakaś nietypowa tapicerka z pierwszych Carówek
- być może drewniana kierownica i pasująca do niej gałka zmiany biegów
- zagazować
- wyrzeźbić wydech z kolektorem od GSi i końcowym z Kanta
- pakiet Orciari (ale jeszcze się waham)
- dalej jeździć, upalać i robić na bieżąco to co trzeba
A jeśli nic się nie wydarzy złego, to bliżej kolejnej zimy odstawić go do ziomka na poprawki blacharsko-lakiernicze.
Rocky - 2015-12-23, 12:19
Fajna koza Nawet na takim zawiasie mi się podoba w MC przepolerowałbym ramiona po prostu
Hanss - 2015-12-23, 12:23
Ładna pokraka teraz się zrobiła.Jak go obniżysz to będzie sztos
Aron napisał/a: | obróci się mocowanie resora |
Że niby co?
Aron - 2015-12-23, 12:28
Słyszałem, że szybkim sposobem na glebienie tyłu jest obrócenie mocowania Ale pewnie i tak się skończy na zakupie klepanych resorów od fishera. Szkoda, że Michu oddał swoje do przeklepania brałbym od niego cały zestaw zawiasu...
Hanss - 2015-12-23, 12:31
Z tyłu albo skrócisz kolumienki albo sklepiesz resory.Innej opcji tam niema,chyba że by jeszcze skrócić wieszaki resorów
ATi - 2015-12-23, 12:33
Ło Jezu jaka koza. Plany fajne, ale Orciari to chyba nie najlepszy pomysł.
Aron - 2015-12-23, 12:35
Koza koza, to fakt. Zastanawiam się jeszcze nad tym Orci. Możliwe, że odpuszczę temat.
sigo - 2015-12-23, 13:05
Odpuść wiesz jak ma być no
Aron - 2015-12-23, 13:09
sigo, wiem wiem
r3mix - 2015-12-23, 13:24
Nie lubię przesadzonej gleby, ale tutaj to przegiąłeś w drugą stronę. Za wysoko
Aron - 2015-12-23, 13:30
To nie ja, to fabryka
Rocky - 2015-12-23, 15:30
Moim zdaniem,Orciari powinno siąść bardzo dobrze
Aron - 2016-01-07, 12:49
Sezon na zimowe upalanie uważam za otwarty!
ATi - 2016-01-07, 13:39
Słabo upalane, zbyt czysta dupa
Aron - 2016-01-07, 13:55
Bo u mnie prawie wszędzie się wpierniczają te kurwy pierdolone w dupe solarki i nie ma gdzie upalać Chociaż mam swoje miejscówki dobre sprawdzone... Poza tym, jest za wcześnie, za dużo osób na ulicy, nie chcę nikomu zrobić krzywdy. Ale dzisiaj o północy na bank jeszcze wyjadę
ATi - 2016-01-07, 14:24
No nocne jazdy to ja rozumiem. Tylko uważaj, bo u nas na przykład niebiescy pochowani i na kontrole biorą jak ktoś bokiem z ronda zjedzie
Budzik - 2016-01-07, 17:41
Prawko kurwy za to zabierają !
Aron - 2016-01-07, 17:49
Prawko to powinni zabierać tym pizdom co ledwo się toczą 15 km/h bo przecież ojej ojej, śnieg śnieg, śmierć w oczach!
Majonez - 2016-01-07, 18:53
Budzik napisał/a: | Prawko kurwy za to zabierają ! |
Serio ? Ciekawe na jaki paragraf się powołują . Myślałem że mogą tylko wlepić mandat za stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym, może coś się pozmieniało dobrze by było wiedzieć . Z drugiej strony ciekawe jak ktoś na prawdę wpadnie w poślizg to co ma zrobić wg prawa wybronić się i polecieć bokiem czy puścić kierownicę zamknąć oczy i spowodować wypadek ? Pewnie i w jednym i drugim przypadku kierowca będzie winny, w 1 jak wyżej + za pierdoły o niedostosowanie prędkości do warunków itp. a w 2 za to że nie próbował uniknąć kolizji, to jest polska .
ATi - 2016-01-07, 19:30
U nas na szczęście tylko szczegółowa kontrola pojazdu, więc warto mieć samochód bez zastrzeżeń, by nie stracić dowodu.
synchro - 2016-01-07, 19:38
Aron napisał/a: | Prawko to powinni zabierać tym pizdom co ledwo się toczą 15 km/h bo przecież ojej ojej, śnieg śnieg, śmierć w oczach! |
Rocky - 2016-01-07, 20:52
U nas tylko mandaty za takie coś lecą
Aron napisał/a: | Prawko to powinni zabierać tym pizdom co ledwo się toczą 15 km/h bo przecież ojej ojej, śnieg śnieg, śmierć w oczach! |
Mądre słowa A telewizja mydli ludziom oczy,że prędkość zabija. Tak na prawdę zabija debil,który przecenia swoje umiejętności,nie prędkość. Ale cóż,masmedia robią ludziom papke z mózgu. Widzę to po mojej rodzinie(np. moja babcia cieszy się,że nie mam jeszcze prawka,bo wg. niej "brawurowo jeżdżę"(a wnosi to po tym,jak widziała jak parę razy wjeżdżałem do garażu dupowozem ojca )
Wąski75 - 2016-01-12, 23:16
Nie ma co sobie życia psuć Trzeba się bawić, ale z głową
A co do poldka to idzie w dobrą stronę, gleby tylko brakuje
Fasola - 2016-01-13, 15:04
Aron tak się lata aby dupa była biała
Aron - 2016-01-13, 17:39
U mnie jest trochę problem z brakiem dobrych miejsc do upierdalania. A na razie to i śniegu ni mo
Wąski75 - 2016-01-13, 20:49
Aron wpadnij poldżerem w następną niedzielę na spot
Aron - 2016-01-14, 12:44
Gdzie co jak?
Fasola - 2016-01-14, 15:01
właśnie co jest w Łodzi? bo jak coś większego może sam bym sie bujnął
Aron - 2016-01-14, 15:37
Trochę mi będzie wstyd taką kózką ale można się ustawić na jakieś foty
kapsel - 2016-01-14, 20:27
to, że jesteście spoza Łodzi nie oznacza, że nie możecie zajrzeć do tematu "Łodziaki"
Wąski75 - 2016-01-15, 01:43
W Łodziakach wszystko jest opisane
Im więcej ludzi tym lepiej, może szybciej się to wszystko rozkręci
Czy coś większego hmmm... ciężko stwierdzić zwykły spot na parę osób, ale jeśli tylko masz ochotę przejechać parę km żeby nas odwiedzić to wsiadaj w kaszlaka "dej mu na zimnym" parę minut i już w Łodzi będziesz
Fasola - 2016-01-15, 16:12
Wąski75 napisał/a: | W Łodziakach wszystko jest opisane
Im więcej ludzi tym lepiej, może szybciej się to wszystko rozkręci
Czy coś większego hmmm... ciężko stwierdzić zwykły spot na parę osób, ale jeśli tylko masz ochotę przejechać parę km żeby nas odwiedzić to wsiadaj w kaszlaka "dej mu na zimnym" parę minut i już w Łodzi będziesz |
jak się bujne to podjadę gruzem FSO w gazolinie
Aron - 2016-01-18, 10:22
kapsel, ja to już teraz prawie jak taki łódzki słoik jestem
kapsel - 2016-01-18, 19:01
widzę właśnie, co raz częściej w moich okolicach bywasz
Aron - 2016-02-11, 17:21
No to mogę powiedzieć, że w temacie zawieszenia pozostało mi tylko sklepać resory. Dzisiaj przyszły 4 sztuki amortyzatorów Krosno
A z kolejnych malutkich rarytasów upolowałem pomarańczowe owiewki drzwi przednich firmy Lider.
Hanss - 2016-02-12, 14:18
Czemu nie amory z t4?
Aron - 2016-02-16, 12:47
A trafiły się w dobrej kasie za komplet to mówię, a wezmę. Będzie tak bardziej jakby OEM+
ZAWO - 2016-02-17, 14:09
heh , pierwszy raz w sumie czytam ten temat i widze, ze dobrze sie dzieje czekam na obnizenie i tę tapicerkę do środka !
Aron - 2016-02-17, 18:35
Ziomek, z którym mam go obniżać trochę kwęka i się ociąga. A ma specjalny ściągacz do sprężyn Polonezowskich Także, no, mam nadzieję, że chociaż może pod koniec marca już siądzie. Czekam jeszcze aż się fisher odezwie co z resorami...
Mateusz23maw - 2016-02-17, 18:52
Noo to na fishera sobie poczekasz
Rocky - 2016-02-17, 18:57
Aron napisał/a: | A ma specjalny ściągacz do sprężyn Polonezowskich |
Od biedy wystarczą pasy transportowe
Magneto94 - 2016-02-17, 19:34
specjalny? a jaki jest nie specjalny ściągacz?
Aron - 2016-02-17, 19:35
Mateusz23maw napisał/a: | Noo to na fishera sobie poczekasz |
No właśnie chyba szybciej będzie obrócić mocowanie... Nie profesjonalnie, ale szybciej i taniej... Ewentualnie może się dogadam z kimś w okolicy co mi ogarnie te resory... Na szczęście jeszcze nie wpłacałem nic fisherowi, tylko w połowie grudnia można by rzec zamówiłem sobie resory. No ale na razie cisza...
Magneto94 napisał/a: | specjalny? a jaki jest nie specjalny ściągacz? |
Podobno ściąganie sprężyn w Polonezie nie należy do przyjemnych i bezpiecznych czynności. Szefo ziomka sobie zrobił taki specjalny ściągacz do Polonezowych springów i ma na warsztacie, to można by skorzystać z jego pomocy.
ATi - 2016-02-17, 19:53
Aron, szkoda, że nie mieszkamy bliżej siebie mam ściągacze warsztatowe i ogarnęlibyśmy to w parę minut.
W polonezie na pewno bezpieczniej jak w starych Mercach, gdzie tanie ściągacze się krzywiły
Magneto94 - 2016-02-17, 21:16
ciekawe czy moje podejdą ściągacze... właśnie, jak się obraca mocowanie w polonezie z tyłu?
Aron - 2016-02-17, 22:14
Jak się wszystkiego dowiem to się podzielę
Fasola - 2016-02-18, 13:35
Mateusz23maw napisał/a: | Noo to na fishera sobie poczekasz |
nie wiem ja z nim sprawę załatwiłem szybko i bez problemowo kontakt super itd gorzej było z kurierem... bo zamiast do Włocławka resory pojechały do Wrocławia... (zaadresowane były poprawnie)
Do poloneza zwykłymi ściagaczami sie nie podejdzie... spring jest tak ciulowo zamontowany że podejscie jest tylko sciagaczem talerzykowym... W sumie jestem ciekaw jak gosc ten swoj sciagacz wyrzezbil
xemup - 2016-02-18, 13:54
Pasami transportowymi też idzie bardzo spoko
Delmut - 2016-02-18, 14:36
Aron napisał/a: | Czekam jeszcze aż się fisher odezwie co z resorami... |
Obierz sobie lepiej plan B...
Fasola napisał/a: | nie wiem ja z nim sprawę załatwiłem szybko i bez problemowo kontakt super itd gorzej było z kurierem... bo zamiast do Włocławka resory pojechały do Wrocławia... (zaadresowane były poprawnie) |
Chcesz nam powiedzieć, że ktoś na sortowni kody pomylił?? A jaka była dalsza droga, jak we Wrocku nikt jej nie odebrał?? Wróciła do Katowic, czy pojechała od razu do Włocławka??
Mateusz23maw - 2016-02-18, 15:00
Z kolei ja podobno nie chciałem odebrać od kuriera jak mi wysyłał A jak juz doszedł to z odwroconym piórem, także sam pomyśl czy chcesz mieć z tym panem co kolwiek wspólnego
Hanss - 2016-02-18, 15:48
Śmigam na resorach od Fishera i jest bardzo spoko.Zamówiłem i po 3 dniach były do odbioru także złego słowa nie powiem
Aron - 2016-02-18, 16:25
Co do resorów to postaram się jakoś sobie załatwić z innego, bliższego źródła, może się uda. A jak nie, to może fisher się postara. Jak już będzie operacja zdejmowania sprężyn, to jak nie zapomnę, postaram się zrobić zdjęcia z samej operacji, jak i również tego wspomnianego wcześniej ściągacza. Chyba, że kumpel coś ściemniał
Fasola - 2016-02-18, 16:32
Delmut napisał/a: | Aron napisał/a: | Czekam jeszcze aż się fisher odezwie co z resorami... |
Obierz sobie lepiej plan B...
Fasola napisał/a: | nie wiem ja z nim sprawę załatwiłem szybko i bez problemowo kontakt super itd gorzej było z kurierem... bo zamiast do Włocławka resory pojechały do Wrocławia... (zaadresowane były poprawnie) |
Chcesz nam powiedzieć, że ktoś na sortowni kody pomylił?? A jaka była dalsza droga, jak we Wrocku nikt jej nie odebrał?? Wróciła do Katowic, czy pojechała od razu do Włocławka?? |
Tak dokładnie na sortowni się ktoś pomylił, Daty i na potwierdzeniu wysyłki Fishera i na paczce się zgadzały i były z tego dnia co faktycznie mówił że wysłał. Dostałem 3 razy awizo smsem że niby nie było mnie w domu czekałem przed domem całe dnie po pierwszym razie jak rzekomo mnie w domu nie było. Po 3 awizo pojechałem do DPD wyjaśnić wszystko i po zrobieniu totalnego rabanu i początkowych tekstach "u nas taki kurier z tym numerem telefonu nie pracuje" paczkę odnaleźli we Wrocławiu (zaadresowaną poprawnie), i już bezpośrednio przyszła do mnie,natomiast na śledzeniu paczki co chwile wyskakiwały jakieś inne głupoty które zmieniały się z godziny na godzinę...(to DPD tłumaczyło aktualizacjami systemu....)
mily24 - 2016-02-18, 18:23
Aron nie wiem czy cie to poratuje ale w Krakowie mamy magika ktory robi zajebiste resory
Aron - 2016-02-24, 20:04
Z takich bardzo niewielkich zmian, to w audio. Zamiana wzmacniacza na Carpower HPB-602 350W, gdyż Blaupunkt prawdopodobnie się zepsuł
Aron - 2016-03-20, 14:43
Co sie co sie co sie stało? UPG wydmuchało!
Przy okazji wymienię także bebechy rozrusznika, wymienię termostat oraz wleci kolektor od GSi.
Rocky - 2016-03-20, 20:45
Aron napisał/a: | wleci kolektor od GSi. |
A masz resztę do montażu(tzn. 1 tłumik i "rure" z caro)?
Aron - 2016-03-21, 08:17
Uuuu, nie
Hanss - 2016-03-21, 16:34
Yyyy a po co? Jak tam przecież wystarczy tylko wyrzucić "galoty" i powinno pasować.
Anzel - 2016-03-21, 16:51
Mocowanie dwururki od gaźnika jest takie samo jak "portek" z lambdą od silnika wtryskowego.Wystarczy zmienić sam kolektor i reszta wydechu pozostaje niezmieniona.Dopiero GLI miało to gówniane elastyczne mocowanie na sprężynkach.
synchro - 2016-03-21, 18:33
Caro 1,6 GLE też miało mocowanie elastyczne: 2 śruby ze sprężynami i uszczelka stożkowa. U mnie tak było ori i kolektor gsi podszedł bez problemu.
Rocky - 2016-03-21, 19:20
Wydech od gaźnikowca
Wydech z GLI
To powinno zobrazować całą sprawę w GSI reszta wydechu za kolektorem jest taka sama jak za portkami w GLI
duzy_lolo - 2016-03-21, 23:34
gaźnikowiec od 91 miał taki sam wydech, jak gli. tylko był tłumok, zamiast kata.
Anzel - 2016-03-22, 07:25
duzy_lolo napisał/a: | gaźnikowiec od 91 miał taki sam wydech, jak gli. tylko był tłumok, zamiast kata. |
Dokładnie - ale tyczy się to tylko Caro,bo moja przejściówa,mimo że 1991,to wydech ma modelowo MR89.
skib - 2016-03-22, 08:33
Ze tak zapytam: a co tak naprawdę daje kolektor z GSI? Czy jest jakaś odczuwalna różnica na czymkolwiek?
Michu - 2016-03-22, 09:45
Podobno zwiększa elastyczność na niskich obrotach
Ssący też wymień, bo ten kwadratowy to się nadaje jako doniczka
Anzel - 2016-03-23, 06:50
Michu napisał/a: | Podobno zwiększa elastyczność na niskich obrotach |
To suchy fakt,bo pozytywny efekt odczujemy w każdym aucie po zmianie wydechowego na 4-2-1.Sam nie jeździłem na gsi-ku,ale miałem kilka aut po modzie z 4-1 na 4-2-1 i dodając do tego jakiś porting glowicy czy inne dłubanie,efekt był zaskakujący.W seju-rajdówce,po zmianie kolektora i odblokowaniu przepustnicy,zrobiło się 79 -> 83KM
Aron - 2016-03-23, 17:53
Aha, czyli mogę w sumie bez obaw założyć ten kolektor No ssącego z Kanta szukam, szukam...
Aron - 2016-03-24, 20:09
Kolektor od GSi już siedzi, wszystko pasowało
Mateusz23maw - 2016-03-24, 23:48
Czuć jakąś różnicę czy jeszcze nie testowany?
Aron - 2016-03-25, 10:50
Jeszcze nie testowany, ale dzisiaj wieczorem, ewentualnie jutro rano powinienem już śmigać. W przyszłym tygodniu prawdopodobnie wjeżdża też podtlenek LPG. Na liście życzeń pozostaje już tylko kolektor ssący i tłumik końcowy ze 125p.
Depsu95 - 2016-03-25, 12:09
mając lpg jezdzisz praktycznie za darmo
Aron - 2016-03-26, 08:45
No więc pojeździłem chwilkę. I faktycznie, dzięki zastosowaniu kolektora od GSi czuć, że od dołu idzie delikatnie lepiej. Nie jest to wbicie w fotel, ale lekka poprawa elastyczności jest odczuwalna. Wywalenie środkowego tłumika i zastąpienie go rurą i zamontowanie na końcu fifki ze 125p powinno pewnie jeszcze nieco polepszyć sytuację Mam nadzieję, że jak najszybciej zbiorę potrzebne części
Hanss - 2016-03-26, 10:26
Chyba mam ssący od 125p.
Aron - 2016-03-26, 17:09
Ooooooo Poszukaj jak możesz, to dobijemy targu
Młody - 2016-03-28, 00:02
jak masz wydechowy z gsi, to wsadz sonde i instaluj II gen z krokowcem , bedzie sam sobie dawkę sterował
Aron - 2016-04-17, 08:33
Od soboty oficjalnie z podtlenkiem
Grzes - 2016-04-17, 11:44
Parownik dobrze schowany
Michu - 2016-04-17, 12:09
No i bardzo dobrze że LPG Poczułeś większą elastyczność?
Anzel - 2016-04-17, 12:21
Michu napisał/a: | No i bardzo dobrze że LPG Poczułeś większą elastyczność? |
Na pewno,szlauf do gazu jest bardziej elastyczny i ręka przy wyciąganiu portfela mniej sztywna
Depsu95 - 2016-04-17, 16:42
tez popieram lpg a powiedz mi dlaczego na przewodzie od parownika do filtra powietrza/gaznika masz trójnik ? pozniej ida 2 wezyki do miksera ?
duzy_lolo - 2016-04-17, 16:52
bo mikser do gaźnika ma 2 przeloty.
Michu - 2016-04-17, 23:19
Anzel napisał/a: | Na pewno,szlauf do gazu jest bardziej elastyczny i ręka przy wyciąganiu portfela mniej sztywna |
Dzięki za recenzje, mimo wszystko poczekam na odpowiedź autora tematu
Anzel - 2016-04-18, 08:53
Michu napisał/a: | Anzel napisał/a: | Na pewno,szlauf do gazu jest bardziej elastyczny i ręka przy wyciąganiu portfela mniej sztywna |
Dzięki za recenzje, mimo wszystko poczekam na odpowiedź autora tematu |
Zawsze do usług
P.S: 3 : 1 nic się nie stało
Aron - 2016-04-26, 20:04
Michu napisał/a: | No i bardzo dobrze że LPG Poczułeś większą elastyczność? |
Może to za duże słowo, ale w sumie na pewno nie jest gorzej. Nadal ma tam jakiś swój wigor i moc i całkiem dobrze się zbiera, może i faktycznie nawet nieco lepiej. Jednak na pewno muszę jeszcze odwiedzić gaziarza na regulację, bo czasem jak jest ciepły, to nie chce odpalić z gazu, gaśnie na luzie/wysprzęgleniu i zdarza się, że chodzi nierówno. Przy cenie gazu 1,50/L zrobiłem ostatnio równe 300 kilometrów za 50 zł.
Prawdopodobnie na dniach dojdą do mnie także resory, więc w połowie maja mam nadzieję zabrać się za zawias i resztę wydechu
Aron - 2016-05-08, 18:56
Resory od Fishera dotarły w minionym tygodniu, tak więc mam już wszystko, co potrzebne do obniżenia Z ciekawszych przygód to ostatnio dało dupy prawe przednie łożysko - zatarło się do tego stopnia, że zespawało się z czopem piasty Na szczęście już po reanimacji i jest git
Wąski75 - 2016-05-29, 20:48
Widziałem Cię przed chwilą na Rondzie Solidarności
Aron - 2016-07-18, 11:37
Przez ostatnie dwa miesiące zająłem się nieco kompletowaniem różnych gadżetów oraz wydawnictw dotyczących FSO. I tak udało się zdobyć trochę fachowej literatury.
Są też wydawnictwa cieszące oczy
Odwiedziny na łódzkim Moto Weteran Bazarze zaowocowały zakupem malutkich ale ciekawych gadżetów.
Mam nadzieję, że do końca sierpnia uda mi się w końcu uporać z tym zawieszeniem Pojawi się też coś, co kupiłem od Anzela
Rocky - 2016-07-18, 12:09
Aron napisał/a: | Pojawi się też coś, co kupiłem od Anzela |
Ja chyba domyślam się,co to jest
bzyku - 2016-07-18, 12:34
Zajebiste prospekty! Wrzuciłbyś ich zdjęcia, albo skany?
Aron - 2016-07-21, 12:33
bzyku, coś się pomyśli
Paczka od Anzela dotarła. Trzeba będzie uprać, może trochę poprawić tu i ówdzie tapicerkę i zakładać. Oczywiście jest komplet z kanapą i boczkami
Rocky - 2016-07-21, 12:39
Czyli dobrze kombinowałem Kiedy wlecą na auto?
Aron - 2016-07-21, 12:54
Kombinuje tak, by któregoś weekendu ogarnąć i zawieszenie, i wydech końcowy i wnętrze. Ale myślę, że to chyba dopiero po ogólniaku będzie więcej czasu na Poloneza
synchro - 2016-07-21, 14:50
bzyku napisał/a: | Zajebiste prospekty! Wrzuciłbyś ich zdjęcia, albo skany? | x2
Ciekawi mnie też książka o uprawnieniach, nigdy takiej nie miałem w rękach. Może zrobimy temat ze skanami prospektów i artykułów związanych z FSO?
Michu - 2016-07-21, 14:54
synchro napisał/a: | Ciekawi mnie też książka o uprawnieniach, nigdy takiej nie miałem w rękach. Może zrobimy temat ze skanami prospektów i artykułów związanych z FSO? |
Jestem za!
Kubica - 2016-07-21, 16:34
Michu napisał/a: | synchro napisał/a: | Ciekawi mnie też książka o uprawnieniach, nigdy takiej nie miałem w rękach. Może zrobimy temat ze skanami prospektów i artykułów związanych z FSO? |
Jestem za! |
Dołączam się Myślę, że po selekcji tematu można by to nawet w przyszłości wstawić na główną bo dawno się tam nic nie zmieniało, ani nie aktualizowało.
Alfred 126p - 2016-07-21, 22:06
mam książkę "Usprawnienia poloneza" w pdfie
tylko nie mam autora ale pewnie to to samo
w wolnej chwili wrzucę gdzieś żeby można było pobrać
Aron - 2016-09-15, 10:49
Jak oczywiście wiecie mam w nim kierownicę Monte Carlo. Oczywiście, nie trąbi i kierunki nie odbijają. Można by rzec standard Były chyba dedykowane naby do Monte Carlo. Ale czy jest na to jakiś patent? Chodzi mi głównie o trąbienie. Czy pozostaje tylko opcja "na krótko" czy idzie to jakoś zrobić?
efelek - 2016-09-15, 11:22
Aron napisał/a: | Jak oczywiście wiecie mam w nim kierownicę Monte Carlo. Oczywiście, nie trąbi i kierunki nie odbijają. Można by rzec standard Były chyba dedykowane naby do Monte Carlo. Ale czy jest na to jakiś patent? Chodzi mi głównie o trąbienie. Czy pozostaje tylko opcja "na krótko" czy idzie to jakoś zrobić? |
Ten plastik z tyłu kierownicy masz org od monte ?
Mateusz23maw - 2016-09-15, 23:56
Próbuj obracać titkiem w różne położenia, u mnie działa tylko w jednej z trzech kombinacji Co do odbijania to z tyłu trzeba dorobić taki wypust, porównaj z seryjną kierą to ogarniesz o co mi chodzi
Aron - 2016-11-29, 08:57
Jakiś miesiąc temu spotkała nas bardzo niemiła przygoda. Otóż przy prędkości 100km/h otworzyła się przednia maska! Nie wiem, czy była niedomknięta, czy po prostu puścił zamek. Grunt, że szyba ocalała. Maska pognieciona, podszybie również lekko zwichrowane. Cóż, i tak chciałem go pomalować, ale to jeszcze bardziej mnie rozsierdziło. Cóż, udało się szybko kupić na allegro maskę na podmiankę do Wąskiego Caro i na razie jeżdżę z taką bordową. Wygląda to lipnie, ale lepsze to niż taka pognieciona w cholerę. Osadzenie zamka też lekko poprawione, ale wydaje mi się, że jeszcze trzeba będzie się nad tym mocniej pochylić. Kasa na blacharkę i lakier się zbiera. Na pewno będzie sporo roboty, bo już jak kupowałem Caroszczaka to widziałem, że pan Bogdan jakieś tam przygody z nim miał. Mam nadzieję, że prędzej czy później uda się wszystko to co zaplanowałem wcielić w życie. A tu jeszcze przegląd zrobić, sprzęgło wymienić, olej zmienić... Rozglądam się za daily w gazie w specyfikacji gruz, aby tylko dowoził do pracy i pozwolił na upalanie zimą (no i pewnie potem też), bo Caroszczaka na śnieg i sól mi szkoda. Mam już coś na oku, ale jak zwykle, hajs się trochę nie zgadza... Ale będziemy kombinować!
dizzyx - 2016-11-29, 09:03
Aron, ja nie wiem czy generalnie to nie jest jakaś przypadłość Poldków, u mnie się co prawda nie otworzyła maska, ale dwa razy "zeskoczyła" z zabezpieczenia (tak jak bym pociągnął za rączkę od otwierania w środku auta) i generalnie maska telepie się jak paralityk. Muszę posiedzieć kiedyś i popatrzeć, może to kwestia ustawienia...
Aron - 2017-02-14, 09:43
Niedawno dotarła paczka ze zderzakami do Caroszczaka. Oczywiście, wymagają odświeżenia, ale co dla mnie najważniejsze, nie są mocno porysowane, ani nie noszą śladów po wkrętach czy tego typu sprawach. Są w zdecydowanie dużo lepszym stanie, niż te, co są na Caroszczaku. Pewnie wraz z nowym lakierem wlecą na auto po wcześniejszym odświeżeniu.
Doszły też nowe garnki. Teraz tylko je poszerzyć za jakiś czas
mily24 - 2017-02-15, 15:42
garnki 14 z trucka czy coś innego?
Aron - 2017-02-16, 12:03
Pozostaję w klimatach taczki, czyli 13"
Aron - 2017-04-26, 12:51
Zdjęcie zapożyczone z grupy o czarnych blachach, które ktoś wykonał w minioną niedzielę na rozpoczęciu Radomskich Klasyków.
W końcu! Sprężyny z trucka diesla ścięte o 3 i 1/4 zwoja, resory trzypiórowe sklepane na 12cm oraz komplet nowych amorów Krosno ze starych zapasów. Wszystko to dzięki pomocy ziomków z TeamPolones. Tak na dzień dzisiejszy prezentuje się Caroszczak w wydaniu gruzlook. Na ten sezon jeszcze gruzlook. Powoli zbiera się hajs i elementy potrzebne do zrobienia lakieru... Trzeba także m.in. zreanimować grill a`la Orci, bo zaczepik się urwał, ale wszystko da się zrobić...
I już niedługo kolejne prace
|
|